Meettekö juhannuksena mökille vai oletteko jo mökillä?
Kommentit (19)
Meillä nuoret menee mökille vuoropäivinä juhannuksena, aattona tytär ystävineen ja sitten seuraavana päivänä poika ystävineen.
Täällä ollaan jo, ettei tarvitse ruuhkassa ajella.
Nyt ollaan hotellimatkalla kotimaassa, kotiin huomenna ja mökille torstaina neljäksi päiväksi. Mökki on kolmen vartin ajomatkan päässä kotoa, joten emme muhi siellä pitkiä jaksoja kerralla.
En mene mökille, mulla on talo ison vesistön rannalla niin en tarvitse erikseen kesämökkiä.
En ole mökillä enkä mene mökille. Mökkeily on kamalaa.
Ei mennä. Ei olla. Vältämme turhaa matkustelua. Olemme töissä.
En ole mökillä enkä mene mökille. Mökkeily on kamalaa.
Asutaan maalla omakotitalossa ja pihasta löytyy uima-allas :)
Pahin painajaiseni olisi olla mökillä juhannuksena (tai minä tahansa aikana). Työleiri, ulkohuussi, ötököitä, kosteat tunkkaiset petivaatteet jne. Cityjussi on parasta, kotona kaikki mukavuudet! :)
Ollaan oltu mökillä jo vapusta saakka, kerran käytiin kotona pesemässä lakanapyykki. Lapset tulevat huomenna kumppaneineen, molemmille on omat huoneet vierasmökissä.
Ylihuomenna mennään mökille. Töissä, kun pitää myös käydä.
Kuulostaa kivalta että kaikille tulee kiva juhannus. Itse olen kahden vaiheilla et jäänkö kaupunkiin vai meenkö vanhempien luo maaseudulle.
Vierailija kirjoitti:
Pahin painajaiseni olisi olla mökillä juhannuksena (tai minä tahansa aikana). Työleiri, ulkohuussi, ötököitä, kosteat tunkkaiset petivaatteet jne. Cityjussi on parasta, kotona kaikki mukavuudet! :)
Juu, en minäkään tuollaisella mökillä haluaisi olla. Meidän mökillä on kyllä ihan kaikki mukavuudet, ja iso avara puutarha, jossa ei ole juuri lainkaan hyttysiä. Ah!
4
Juu, menen mökille. Mies on ollut perinteisesti mökillä koko kesän, itse olen ajanut mökille aina viikonlopuiksi ja menen nyt juhannukseksikin.
Ei ole mökkiä eikä sille tarvetta. Asutaan ok-talossa veden äärellä, saunaan ja uimaan pääsee koska tahansa ja grilli kuumenee kaasulla tai hiilellä aina maun mukaan..
Menen muiden mökeille yllätysvierailuille DADAAA...
Vierailija kirjoitti:
Juu, menen mökille. Mies on ollut perinteisesti mökillä koko kesän, itse olen ajanut mökille aina viikonlopuiksi ja menen nyt juhannukseksikin.
Ihana järjestely, voi vapaasti tapailla rakastajaa viikolla.
Ylihuomenna lähdetään ja ollaan kaksi viikkoa mökillä. Pääsee näitä paahteita karkuun meren rannalle.
Mökillä ollaan nyt ja juhannuksena.