Auttakaa,, ovulaatiosta muutaman päivän päästä vuotoa. Kuka tietää,,
mitä tämä on? Johtuuko jostain hormonivajeesta? Voinko tulla raskaaksi(olisi toiveena)? Millä lääkkeellä hoidetaan, jos hoidetaan?
Tämä on ensimmäinen kerta siis, kun tuli pari pv vuotoa noin 5pv ovulaation jälkeen. Nyt kp 21 ja vatsaa nipistelee niinkuin menkkojen pian alkaessa. Auttakaa jos osaatte.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:12"]
Sanokaa nyt vielä jotain
[/quote]
BÖÖÖ!!
Voi olla alkion kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa.
En usko, että on, koska mulla on ihan menkkamaiset kivut. Samaa tunnetta, kun alkaa aika viikkoa ennen menkkoja. ap
Kyllä ne kivut on mulla aina olleet merkkinä raskaudesta kinnittymisvuodon lisäksi. Raskaana 8 kertaa, mutta tämä on vain minun kokemukseni.
Onko se kipu sitten ihan samanlaistu kuin menkkakipu?
Kipu voi olla jopa pahempaa ja jatkua senkin jälkeen kun olet todennut olevasi raskaana.
Mulla oli paljon kovempaa kipua ku normi menkkakipu. Ja välillä tavallista menkkajomotusta ja paukahti tissit aivan järkyttävän kipeäksi. Kerkesin aatella ettei taaskaan mutta nyt rv 28.
Mistä muusta tuo vuoto voisi johtua? En millään usko, että olisin raskaana. Tämä ei ole kipua vaan semmoista alavatsan jomotusta, kun menkoistakin tulee. ap
Sanokaa nyt vielä jotain. Huolestuttaa. ap
Ei auta kuin odotella viikko vielä.
ap haluaa että oikein moni sanoo että joo-o, kiinnittymisvuotoa, olet raskaana ;)
Lähinnä haluan kuulla muista mahdollisista ´jutuista. Pelkään, että joku on vialla. Jos olisin raskaana, se selviäisi kyllä aikanaan. ap
Sanokaa nyt vielä jotain