vauva tulossa! ihanaa
Ollaan yritetty puoli vuotta tehdä lasta, ja nyt tärppäsi! Oon niin onnellinen :) Ollaan päätetty nimikin jos tyttö tulee: Viljaana Tuulia <3 ja mikäli poika: Viljami Sakari <3 Elämä on IHANAA!
Kommentit (50)
Meinasin heittää jotain pakastin läppää Mut te keksittekin paremmat trollit *laittaa poppareita mikroon* ja siirtyy sivulle seuraamaan.
45, Nimenomaan! Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan :P
Toivoisin mieluusti kaikkien ilkeiden ihmisten katoavan maapallolta kokonaan, tai edes saavan kunnon näpäytyksen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:53"]
Minä toivon vuorostani teille kaikkea pahaa!
[/quote]
Kritisoi toista siitä, että tämä toivoo toiselle pahaa.
Toivoo vuorostaan kritisoimalleen ihmisellä pahaa.
Taitaa olla nainen, joka siellä palstailee.
[/quote]
Oletko itse mies? Mulla on kyllä ehkäisy kunnossa jos haluut tulla käymään täällä. Miten olis sovintoseksi...?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 03:06"]
45, Nimenomaan! Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan :P
Toivoisin mieluusti kaikkien ilkeiden ihmisten katoavan maapallolta kokonaan, tai edes saavan kunnon näpäytyksen.
[/quote]
Eli haluat olla itse myös ilkeä ihminen?
Menin sanattomaksi. Mua oikeesti alkoi panettaa...
Eikö sulla ole enää mitään sanottavaa?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 02:27"]
Keskenmeno olisi kuitenkin kokonaisuutena parempi juttu kuin se, että lapsi kehittyisi täysiaikaiseksi, syntyisi, ja kasvaisi aikuiseksi. Keskenmenossa vahinkoa koituu ainoastaan naisen narsistiselle halulle luoda itsestään ja puolisostaan geneettinen jäljennös.
[/quote]
Sä et oo tainnut saada omilta vanhemmilta rakkautta ja huomiota tarpeeksi, kun oot noin katkera.
[/quote]
En ole katkera.
[/quote]
Miksi et vastaa mulle? Oletko itse mies vai nainen? Et selvästikään pidä lisääntymisestä, mutta pidätkö esim naisista?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:02"]
Ja meitä kiinnosti, koska?
[/quote]
Koska tämä on vauva-palsta, senki retard!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:53"]
Minä toivon vuorostani teille kaikkea pahaa!
[/quote]
Kritisoi toista siitä, että tämä toivoo toiselle pahaa.
Toivoo vuorostaan kritisoimalleen ihmisellä pahaa.
Taitaa olla nainen, joka siellä palstailee.