Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupahoinvointi, kun ei ole raskaana

Vierailija
16.06.2014 |

Testi on tehty jo monta kertaa sekä kotona että labrassa verikokeissa, en ole raskaana. Silti joka ikinen aamu menee oksentaessa, vatsakivuissa, migreenissä ja ylipäänsä pahan olon vallassa. Keliakia ja laktoosi-intoleranssi poissuljettu verikokeilla ja rasitustesteillä.

Alan väsyä ja olla itsetuhoinen. Myöhästelen töistä enkä ole oma itseni. Itken joka aamu ja pelkään mennä nukkumaan, kun tiedän mikä helvetti minua odottaa aamulla.

Lääkärit eivät osaa auttaa. Vain maksa-arvot ovat vähän koholla, en käytä alkoholia kuin vain jouluisin ehkä viiniä. Siksi sitä ei tutkittu vaikka pyysin.

Mikä helvetti minua vaivaa :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi + ruokatorven haavauma aiheutti juuri tuollaista. Onko tähystetty?

Vierailija
2/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tähystetty, mutta paastosta huolimatta vatsalaukku oli täynnä jotain nestettä, eikä koepaloja saatu otettua. Lääkärin mielestä ei tarvetta uudelle tähystykselle, kun vatsalaukku näytti pintapuolin hyvältä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkytysoireita? Mulla oli paha olo kun meillä vuosi kaasuputki.

Vierailija
4/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa, olen perheen ainoa jolla on näitä oireita. Siksi en usko oireiden johtuvan esimerkiksi homeesta.

Ap

Vierailija
5/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kuin omaa tekstiäni olisin lukenut! Viimeksi tänäaamuna oksensin vessanpyttyyn, aika usein oksennus nimittäin tulee suihkussa. Enkä taatusti ole raskaana. Olen käynyt lääkärissä useampaankin kertaan, ja yhdelle kun sanoin että olo on kuin non-stop krapulassa, paitsi etten juo ollenkaan, niin tohtori ehdotti masennusta. Tätä on kestänyt kausittain jo muutaman vuoden, eikä kukaan ota tosissaan. Paitsi mun mies, harmi ettei hän ole lekuri.

Joo ja minä olen myös perheen ainoa jolla on tällaista häikkää, samaa ruokaa syömme, kukaan ei tupakoi jne.

Vierailija
6/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta voisiko silti olla jotain myrkyllistä, jolle sinä olet herkempi? Tapahtuuko jos nukut jossain muualla? Juotko vaikka hanavettä?

Vierailija
7/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se missä nukun, olo on aamuisin kauhea :( Juon toki hanavettä ja vettä muutenkin kaksi litraa päivässä, eli ei johdu kuivumisestakaan. Olen niin väsynyt tämän vaivan kanssa, ihan oikeasti :(

Ap

Vierailija
8/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:22"]Sama se missä nukun, olo on aamuisin kauhea :( Juon toki hanavettä ja vettä muutenkin kaksi litraa päivässä, eli ei johdu kuivumisestakaan. Olen niin väsynyt tämän vaivan kanssa, ihan oikeasti :(

Ap

[/quote]

Tarkoitin, jos siinä hanavedessä olisi jotain sopimatonta? Kokeile jos et joisi sitä yhtään, pelkästään jotain maitoa tms.

Vierailija
9/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vaivasi jos olet vaikka viikon toisaalla?

Vierailija
10/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi home oireita??

Vierailija
11/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain säännöllistä lääkitystä?

Mitä syöt illalla ja monelta?

Vierailija
12/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut maitohappobakteereja? Jos ne auttaisi? Tiedän kuinka raskasta pahaolo on. Oksensin yli 200 raskauden aikana. Monta kuukautta pahaa oloa. Se on henkisesti helvettiä!

Sympatiat sulle!

Vierailija
13/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasarvot mitattu? Itselläni oli todella pahaa aamupahoinvointia vuosia enkä pystynyt syömään aamupalaakaan yökkimättä. Lääkkeet auttoivat

Vierailija
14/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muutaman kerran niskahartia hieronnassa ja katso parantuuko tilanne. Itselläni oli näin ja oireet helpotti. Pahoinvointi oli aina pahempaa huonosti nukutun yön jälkeen. Nyt on hartiat kunnossa ja aamupahoinvointia vain harvoin. Mutta tosiaan vatsakipu ei kyllä johdu hartioista. Hartioiden jäykkyys voi kyllä johtua vatsakivusta. No tässä yksi vaihtoehto.

Vierailija
15/15 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sokerit jo tutkittu? Auttaako jos syöt HETI herättyäsi? Mä olen kärsinyt jo vuosia pahoinvoinnista aamuisin ja ainut mitä auttaa jonkin verran on syöminen ihan heti herättyään. Ei siis vessaa, ei kissan ruokintaa, ei torkutusta vaan heti syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän