Juoksutrikoot miehillä
Mitä naiset olette mieltä, jos näette miehen juoksutrikoissa?
Kommentit (50)
Me naisethan niitä enimmäkseen käytetään. Joskus toki näkyy miehilläkin, minua ei kyllä haittaa. Tuo on kyllä totta että niillä on parempi juosta ja ei tule hiertymiä.
Itse suosittelen myös miehille!
Musta trikoot on härskit sekä naisilla että miehillä :D Mutta tämä annettakoon anteeksi, koska ovat niin hyvät juostessa. Itsekin käytän.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:37"]
Musta trikoot on härskit sekä naisilla että miehillä :D Mutta tämä annettakoon anteeksi, koska ovat niin hyvät juostessa. Itsekin käytän.
[/quote]
Mitä tarkoitat härskillä?
Kyllä viihdyin hyvin kuntosalin soutulaitteessa, kun edessäni oli mies minuun selinpäin juoksutrikoissa. Ei silmiä saanut irti siitä pepusta, hyvät alkulämmöt sain ;)
Mielestäni tärkeintä on, että niillä on loistava juosta. Kysyin vain että, mitähän naiset ovat mieltä. -Ap
Jostain syystä tulee aina vilkaistua juoksutrikoissa vastaantulevan miehen etumusta. Etenkin jos on timmi tyyppi. Ja jos pullottaa kunnolla en meinaa saada katsettani irti.Hyi minua.
Ja pelkään aina että tyyppi huomaa tuijotukseni.
^ Oletko minkä ikäinen nainen? :)
^^ munkin etumusta on naiset tuijotellu kun oon lenkillä ollut.. tulee hyvä mieli :)
Jos mies harrastaa juoksua, niin totta kai juoksutrikoiden olettaisi olevan käytössä. Sitä voin ihmetellä, jos tuolla verkkareissa menee, että miksi ihmeessä.
Mutta en kyllä kiinnitä asiaan huomiota. Harrastan juoksua ja tunnen paljon juoksevia miehiä, joten pidän juoksutrikoita ihan normaalina ja neutraalina vaatteena.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:48"]
Jos mies harrastaa juoksua, niin totta kai juoksutrikoiden olettaisi olevan käytössä. Sitä voin ihmetellä, jos tuolla verkkareissa menee, että miksi ihmeessä.
Mutta en kyllä kiinnitä asiaan huomiota. Harrastan juoksua ja tunnen paljon juoksevia miehiä, joten pidän juoksutrikoita ihan normaalina ja neutraalina vaatteena.
[/quote]
Hei, kiitos positiivisesta vastauksesta. - Ap
tänään olin lenkillä vähän ihailemista kun nuori mies juoksu edelläni trikoissa 5 km matkan :) ai että.
av-mamma 38v
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:32"]http://www.aawsat.net/wpcontent/uploads/2013/04/london-marathon-e1366537441130.jpg
Etsi kuvasta trikoot.
[/quote]
On hiukka eri asia juosta maratoni lämpimässä ilmassa, kuin esim. treenijuoksu viileässä sateessa. Sekä kuvasi shortseilla että trikoilla on omat käyttötarkoituksensa.
http://www.vantaansanomat.fi/sites/default/files/documentimages/_DSC0517_0.JPG
Se kyrvän pullotus niissä trikoissa on kyllä ihan parasta.
On se kumma muutenkin että naiset saavat pukeutua vaikka miten paljastaviin ja tiukkoihin vaatteisiin.
Mutta jos mies tekee niin, niin kääk ja kamalaa!! En ymmärrä.
Juoksutrikoot miehellä on ihan normaali asia :)
Yhtä yleisiä alkaa olla sukupuoleen katsomatta. Ehkä 80-90% juoksee trikoissa. Tarkasti en ole laskenut, mutta Turussa päin taitaa olla yleisempi miehillä. Tänään lenkillä kaikki miehet trikoissa, mutta vastaan juoksi pari about kolmekymppistä naista verkkareissa. What a waste! Lepattavat lahkeet näkee tavallisesti enää sauvakävelyllä olevilla.
^ kiva :) mullekkin on käynyt noin :)
Mitä väliä miltä näyttää? Parhaat urheilussa! Ei ole mikään ulkonäkö show. Urheilijat käyttää.
- Urheilumyyjä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:10"]
Mitä väliä miltä näyttää? Parhaat urheilussa! Ei ole mikään ulkonäkö show. Urheilijat käyttää.
- Urheilumyyjä
[/quote]
Samaa mieltä kanssasi!
Kyllähän nuo juoksutrikoot on varsinkin miehillä aika tarpeelliset. Aika helposti tulee hiertymiä jos liian löysät housut..