Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisiä seksi kertoja!

Vierailija
16.06.2014 |

Millaisia teidän ensimmäiset seksi kerrat olivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvin vastauksia!

Vierailija
2/9 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä puhe siitä että ensimmäiset seksikerrat on vähän sama kun treenien aloittaminen lihaskipuineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus. Siis raiskatuksi tuleminen. Koskaan en unohda.

Vierailija
4/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ihan eka kerta oli onnistunut, eikä jälkeenpäin ole mitään pahaa sanottavaa. Alussa kirpaisi hieman, mutta se nyt on aika tavallista.. Kipu meni kuitenkin hetken päästä ohi ja sen jälkeen olikin pelkkää nautintoa. Verta ei tullut, vaikka monet aina varottelee, että ekalla kerralla lakanat likastuu..

Vierailija
5/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta tapahtui 90-luvulla omassa huoneessa tietokoneen edessä katsoen Pamelan ja Tommy Leen "edesottamuksia". Oli tavallaan yksinäistä ja toimituksen jälkeen toivoinkin että olisi joku jonka kanssa jakaa se hetki. T. Mies 27v. Trollailut sikseen, miksi ihmiset ajattelee että ensimmäinen seksikerta tarkoittaa sitä kun pippeli käy pimpissä?

Vierailija
6/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyryntä on aina raiskahus, sano klapin miäs notta rotta 

Vierailija
7/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ;)

Vierailija
8/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyk. aviomiehen kanssa, sattui ja tuli verta, mutta heti perään toka kerta oli jo oikein mukava :) ja mulla oli kova tarve päästä neitsyysestä niin ei haitannut yhtään.

Vierailija
9/9 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin vanha että häpesin että olen neitsyt, joten en kertonut yökerhosta pokatulle satunnaiskumppanille asiaa ollenkaan. Yhdyntä ei sattunut eikä tullut verta, varmaan koska olin teinistä asti itsetyydyttänyt itseäni kaikenmaailman deodoranttipulloilla jne mitkä oli jotkut vähintään keskimääräisen vehkeen kokoisia, joten kyllä siinä immenkalvot oli mennyt. Ei se yhdyntä kyllä tuntunutkaan oikein miltään, kun keskityin näyttelemään kokenutta ja taitavaa, ja pelkäsin paljastuvani että olen kokematon ja "mokaavani" ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan