Mikä olisi sinun toiveuusintasi?
Minkä sarjan, leffan tai dokumentin sinä haluaisit nähdä uudestaan töllöstä?
Itse vastaan Epäilyksen polttopiste tai Fitz ratkaisee.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:20"]
Tässä ketjussa onki hyvä nyt kysellä jos joku muistaa mistä sarjasta kyse. Kotimainen jossa oli johanna raunio ja sit joku vähä tuhtimpi parrakas mies. Siinä oli semmonen pelottava kohtaus lammen(?) rannalla... oon syntyny 81 ja muistan salaa kattoneeni sohvan takaa. Tietääkö kukaan mistä kyse?
[/quote]
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Painajainen_(televisiosarja)
Kiitän :-D nopeaa toimintaa av llä. Tuo pitää yrittää hommata
The O.C jossa on Marissa ja Ryan jne :3
Älypäät (The Young Ones), Puhtaat valkeat lakanat, Tsaarin kuriiri, Juuret.
Heh, ite sain muistaakseni sitä jopa katella, joku muistikuva on kumminkin. Oon -82. Oliskin mahtava nähdä!
Jaettu maa
tyttökullat
lemmenlaiva
bill cosby show
Färjan
uuno turhapuro
Paluu Eedeniin. Olin aika pieni kun se tuli ja jotenkin houkuttaisi nähdä se aikuisen silmin.
"Kevään 17 hetkeä". Hieno venäläinen (tai siis silloin neuvostoliittolainen) sarja sota-ajalta.
Elämän suola! Muistaako/seurasiko kukaan? Ihana oli!
Hynttyyt yhteen ja mi gorda bella
Mi gorda bella, ehdottomasti!! Se oli ihana.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:57"]Elokuvia:
Paistetut vihreät tomaatit
Stand by me
Sarja:
Yöperho (Nighty Night)
[/quote] Toi yöperho on jääny piinaamaan mua. Sais joku kanava uusia.
Kyllä isä osaa ja Mummo, sit muita kotimaisia Se sarja tai joku missä oli Peräkammarin pojat, Turvetta ja timantteja ja Mooseksen perintö ( sarja siis vaihtoi nimeä aina tauon jälkeen mutta kertoi samoista henkilöistä Ym)
Sellainen nuorten sarja kuin Laura olisi kiva nyt aikuisena katsoa, oli mun aikaan sellainen mitä kaikki teinit katsoi (salkkarien lisäksi tietty). Vanhoja salkkareitakin haluaisin nähdä siitä eteenpäin mihin ne dvd:t loppuivat. Sitten oli joku ulkomaalainen sarja (deittisarja?) missä oli tunnarilauluna two tickets to paradise, missä asuivat paratiisisaarella ja varmaan naivat ristiin rastiin :D ja muistaakseni joku lähti sitten aina joka viikko kotiin? En muista kunnolla, oltiin ala-asteella kun kaverin kanssa salaa katsottiin tuota ja molemmilla oli joku oma suosikki. Tuskin nyt katsottuna enää olisi niin hyvä, mutta silloin oli lempiohjelma ja leikittiin barbieillakin tuota :D
Laulava sydän. Agents ja Topi Sorsakoski, oujee.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:20"]
Tässä ketjussa onki hyvä nyt kysellä jos joku muistaa mistä sarjasta kyse. Kotimainen jossa oli johanna raunio ja sit joku vähä tuhtimpi parrakas mies. Siinä oli semmonen pelottava kohtaus lammen(?) rannalla... oon syntyny 81 ja muistan salaa kattoneeni sohvan takaa. Tietääkö kukaan mistä kyse?
[/quote]
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Painajainen_(televisiosarja)