netin paikalliskirpparit ja noutoaikojen sopiminen
Miten tää on toiminut teillä? Kenen kuuluu ehdottaa aikoja?
Rasittavaa oli tämä, ihan sama olenko myyjänä vai ostajana niin aikojen ehdottaminen jääny mulle, vastapuolelta tulee vain arvoituksellisia kommentteja kuten "mulle käy lähes kaikki ajat", "olen koti-äiti", tai "sopiiko johonkin aikaan"? Näiden jälkeen ehdotan jotain kellonaikaa ja lähes 100% se EI KÄY. MUTTA vastapuoli ei edelleenkään ehdota aikaa, eikä anna juuri vihjeitä siitä minkälaisia aikoja kannattaisi ehdottaa.
Tai sitten kysyttäessä pitkästi selostan koko seuraavan päivän ohjelmani ja toinen osapuoli laittaa seuraavan päivän illalla viestiä että "tänään ei ehtinyt, mites huomenna?
Pitäkää tunkkinne ja omani heitän roskiin.
Kommentit (3)
Myyjänä noutoajoista sovittaessa minä sanon heti kättelyssä, että minulle ei käy se ja se ja se aika, muutoin käy koska vaan. Sitten käsken ostajaa kertomaan, että milloin haluaa tulla tavaran noutamaan. Hyvin on toiminut eikä ole tarvinnut viestitellä eestaas asiasta.
3: sun kanssa oliskin ilo käydä kauppaa! Et oo tainnu tavata "oikeita" ihmisiä sitten... osa vastaa tuohonkin että olen ehkä 15-16 välillä siinä. Vastaan että klo 16 sopii. Sitten 14.30 tulee viesti että nyt olisin tässä, (itse en ole kotona ja kerron sen), seuraava viesti tulee 17.30, että sopiiko 5min päästä?
Tää on vähän sama kun ammateissa joissa varaat ajan asiakkaan kanssa. "Onko aika toiveita?" "No mitä sulla siellä on?" no kalenteria löytyisi vuodeksi eteenpäin että en ihan varmana rupea sieltä joka aikaa erikseen luettelemaan. Sitten kun yrittää siihen malliin kysellä ootko töissä tms. että käykö päivä ajat "kaikki käy!" ok no tuu sit huomenna 11 "emmä pääse kun oon töissä" aha. Sori ot mut tuli vaan mieleen! Jaksamisia sinnekkin!