Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se hävettää ku ei oo ketää kuka haluis olla yhteydessä tai 'kaveri'

Vierailija
21.06.2021 |

Ja varsinkin tuppukylässä ku oot täysin ulkopuolinen kaikista jutuista ni hävettää. Hävettää et ihmiset pitää mua niin outona ettei voi ottaa seurueisii mukaa . Ja sitku välillä laitan viestii tyylii mummolle ni sekään ei vastaa mitää, osaa vastata ja mun viesteihin pystyy sanomaan jotain takas. Tiiättekö.

On sellai olo ku olis suljettu iso kupla jossa muut ihmiset on sisäl ja sut on tyrkätty ulos täysin. Näinhän se vaa menee ei voi mitään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lähteä tuppukylästä muualle? Suosittelen.

Vierailija
2/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu jollekin kesäleirille.

Niitä on myös aikuisille.

Esim. luonnonsuojelu-leirejä, talkoo-leirejä, järjestö/yhdistys-toimintaa. Joihinkin voi mennä myös ohjaajaksi.

Sellaisissa tutustuu helposti, kun on yhteistä tekemistä ja ollaan monta päivää saman porukan kanssa ilman häiritsevää ulkomaailmaa.

Sitten vaan sovitte, että pidätte yhteyttä ja ole itse aktiivinen siinä ja siitävoi tulla ystävyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kyllä mä ymmärrän ettei oo kavereita ku kukaan ei pidä yhteyttä. Ei kukaan. Mun veljeä onnittelee kaukaiset sukulaiset ja mua ei. Veli kutsutaan joka juttuun mukaan mua ei.

Eihän se voi aina olla joku unohtaminen. Syy on siinä ettei musta tykätä yhtään ja pidetään outona.

Vierailija
4/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppukylä on prseestä en ite asuis semmosessa ikinä

Vierailija
5/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tämä sama tarina... et selvästikään halua muuttaa elämääsi.

Vierailija
6/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Helsingissä ja ihan sama fiilis. Jos yrität ottaa kontaktia, niin sua katsotaan kieroon tyyliin ”mikä ihme hiippari toikin on”.

Vierailija
7/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kyllä mä ymmärrän ettei oo kavereita ku kukaan ei pidä yhteyttä. Ei kukaan. Mun veljeä onnittelee kaukaiset sukulaiset ja mua ei. Veli kutsutaan joka juttuun mukaan mua ei.

Eihän se voi aina olla joku unohtaminen. Syy on siinä ettei musta tykätä yhtään ja pidetään outona.

Mikä susta tekee oudon joidenkin mielestä, onko mitään aavistusta?

Vierailija
8/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasta lautaan mummot hautaan, ainakin tuollaiset mummot.

Vierailija
9/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina olla se teidän kylän kylähullu.

Vierailija
10/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku aavistus miksi?

Vierailija
11/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en tulis huutelee mitää ilkeyksiä aloittajalle ette voi tietää miten ikävältä tuntuu ku on koko kylä sua vastaan. Ja kyllä sen ihminen aistii milloin ei hyväksytä porukkaan.

Vierailija
12/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa asiaa omalle kohdallenne. Olisko mukava seurata vierestä muiden hauskanpitoa ja muuta ku sua ei oteta ikinä mukaan? Ei mikään ihme ettei saa kavereita jos se typerä kylä on täynnä yhtä ilkeitä tyyppejä!

Vierailija
13/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en tulis huutelee mitää ilkeyksiä aloittajalle ette voi tietää miten ikävältä tuntuu ku on koko kylä sua vastaan. Ja kyllä sen ihminen aistii milloin ei hyväksytä porukkaan.

Eli kaikki muut ovat syypäitä, mutta ap on enkeli? Tuskin. Ei savua ilman tulta, sillä joku syyhän sillekin on, että ap jää yksin.

Vierailija
14/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa asiaa omalle kohdallenne. Olisko mukava seurata vierestä muiden hauskanpitoa ja muuta ku sua ei oteta ikinä mukaan? Ei mikään ihme ettei saa kavereita jos se typerä kylä on täynnä yhtä ilkeitä tyyppejä!

Ap voi itse olla se typerä.

Vierailija
15/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata uskoa. Olisi mielenkiintoista kuulla muilta miksi ap on yksin, voisi tulla hieman erilainen tarina. Ap:n kertoma ei välttämättä ole mikään ehdoton totuus.

Vierailija
16/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tämä sama tarina... et selvästikään halua muuttaa elämääsi.

Tämä. Joka päivä sama vollotus hieman eri sanoin.

Vierailija
17/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole kovin ilkeyksiä näkynyt?

Onko sulla aavistusta miksi joidenkin mielestä olisit outo?

Vierailija
18/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin tuo oli, että "joka päivä samaa".

Vierailija
19/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin tuo oli, että "joka päivä samaa".

Ja nuo "oletko typerä". En välittäisi niistä, sillä niiden kirjoittajat eivät vaikuta kovin älykkäiltä itse.

Kuitenkin, kertoisitko tiedätkö itse miksi he siellä tuppukykässä ovat sellaisia sinua kohtaan?

Vierailija
20/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä keskustelu on hyvä jättää tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme