mitä harrastaa lapsi jota ei kiusata :)
Kommentit (9)
Otaksun, että ap on katkera futismamma, joka sen sijaan, että häpeäsi, yrittää kiillottaa mainettaan ja heittää vielä idioottimaisen hymiön perään kiusaamiskeskusteluun.
Pojat: lätkä, fudis, uinti
Tytöt: telinevoimistelu, tanssi, ratsastus
Yleensäkin liikunnallisia harrastuksia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:15"]Alapeukku ja sit vastaus kiitos
[/quote]
Karatea!
Fudistaitoja arvostetaan poikien joukossa. Jotain sellaista, jota tehdään myös koulun liikuntatunneilla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:54"]Otaksun, että ap on katkera futismamma, joka sen sijaan, että häpeäsi, yrittää kiillottaa mainettaan ja heittää vielä idioottimaisen hymiön perään kiusaamiskeskusteluun.[/quote]
ehei mulla on lapsi 4,5kk ja miehen kanssa mietittiin leikkimielisesti harrastuksia. Tietenkin lapsen oma sana painaa enite ja kiinnostus, mutta osa harrastuksista täytyy aloittaa jo siinä iässä kun ei aivan vielä osaa ajatella eri mahdollisuuksia.
minua kiusattiin 8 vuotta peruskoulussa ja se jos mikä tuhosi elämäni useiksi vuosiksi kuten myös ulkonäköni.
en kokenut ikinä olevani hyvä missään olin arvoton. Lapsi joka harrastaa saa itsetuntoa ja kokee onnistumisen tunteita sekä ystäviä harrastuksen parista eikä ole niin riippuvainen pelkästään koulukavereiden suosiosta. 9 luokalls aloitin tanssin ja sain ensimmäiset oikeat ystäväni sain voimaa sanoa kiusaajille vastaan siitä alkoi elämäni.
-ap
Nii mitä