Jos minä laittaisin tämän saman asun kuin tää bloggari,
olis nopeesti piipaa-auto kuskaamassa mua hoitoon. Mut jotenkin tuo nainen vaan onnistuu näyttämään hyvältä tässäkin:
http://www.elle.fi/blogit/blond-rivets/my-style/wear-it-long
Pukeutuisitko sinä noin? :)
Kommentit (29)
Luin kommentit ennen ku katsoin kuvan ja eihän se edes ollu mikää ihan hirvee :D just tuollasiahan ne hirveet muotirytkyt on, ettekö oo koskaan kattonu muotinäytöksiä
Omasta mielestä nätti koska poikkeaa massasta. En ite osais pitää mutta mun mielestä kira on taas tosi kaunis:)
Viimeisessä kuvassa näyttää ihan Kassi-Almalta. Ei tuollainen näytä kenenkään päällä hyvältä.
Toihan on joku verho.
Aika jäätävät varpaat sillä.
Tuo ihminen on erittäin ylimielinen, kun olen jutellut. Blogi sitä blogi tätä
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 13:15"]
Herramunjeesus mitkä kulmakarvat
[/quote]
Kaksi kiiltomatoa.
Ei sua kukaan hoitoon vie vaattriden takia
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:30"]
Hmm, mun mielestä tuo kaapu on aika kamala, myös hänen päällään.
[/quote]
tulee mieleen satu keisarin uusista vaatteista. Kaikki ihastelevat kilvan alastonta keisaria että onpa kerrassaan tyylikästä. Vihdoin eräs pieni lapsi uskaltaa sanoa totuuden. Tässä on nyt käynyt samalla lailla, jengi ihailee sokeana, mutta uskalsipas joku vihdoin sanoa, että ihan kamalahan toi on.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 13:15"]
Herramunjeesus mitkä kulmakarvat
[/quote]
Kaksi kiiltomatoa.
[/quote]
Ei sentään kaksi siittiötä. :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:00"]
Toihan on joku verho.
Aika jäätävät varpaat sillä.
[/quote]
Korkkareiden muokkaamat.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:22"]
[/quote]
tulee mieleen satu keisarin uusista vaatteista. Kaikki ihastelevat kilvan alastonta keisaria että onpa kerrassaan tyylikästä. Vihdoin eräs pieni lapsi uskaltaa sanoa totuuden. Tässä on nyt käynyt samalla lailla, jengi ihailee sokeana, mutta uskalsipas joku vihdoin sanoa, että ihan kamalahan toi on.
[/quote]
Tässä ketjussahan kaikki on tainneet haukkua sitä takkia, joten ei ehkä ihan sama juttu kuin keisarin uudet vaatteet.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:22"]
[/quote]
[/quote]
Tässä ketjussahan kaikki on tainneet haukkua sitä takkia, joten ei ehkä ihan sama juttu kuin keisarin uudet vaatteet.
[/quote]
En nyt puhunut takista erityisesti vaan kokonaisuudesta, jota lähes kaikki kehuivat kivaksi. Ap sanoi, että ko. bloggaaja näyttää hyvältä tuossa asussa ja muutkin kehuivat että kokonaisuus on ihan kiva, takki ehkä hiukan liian pitkä tms. Musta koko hoito oli ihan kaamea.
Ei tuossa jumpsuitissa ole mitään vikaa. Se takki tai mikälie on outo kun on niin pitkä, mutta lyhyempänä versiona kyllä voisin laittaa samat vaatteet päälleni!
Ei tuo nyt ihan mahdoton olis, mutta tällaiselle 160cm pituiselle tuo pitkä takki olisi ehkä vähän outo, näyttäisin varmaan entisyä lyhyemmältä.
Kimono tai kaapu (?) on liian pitkä, muuten ihan kiva.
Pidän monista Kiran asuista, mutta tuo näyttää kuin olisi lähtenyt yövaatteissa ja aamutakissa liikenteeseen. Esim. farkut olisivat tuoneet eri tavalla ryhtiä tuolle takille.
Aivan kauhea oli tuo sitten kenen päällä tahansa
Oletteko huomanneet että lähes kaikilla bloggareilla on terveyssandaaleita? :D