Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Sulatin pakastimen !

Vierailija
15.06.2014 |

Päivän hyvä työ on tehty: sulatin pakastimen. Tosin ei tässä kauheasti voi mitään ahkeruuspisteitä ottaa, kun homma jäi laiskuuttani talvella tekemättä. Mutta onnistui se näköjään näinkin ja nyt on pakastin valmiina odotamassa kesän marjasatoa. 

 

Seuraavaksi lähden imuroimaan ja pyyhkimään vaatehuoneiden hyllyjä. Olen yksin kotona ja kerrankin aikaa tehdä rästitöitä.

 

Mites muilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vauvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän