Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vahingossa tietää, että

Vierailija
14.06.2014 |

mieheni suunnittelee meille lapsivapaata viikonloppumatkaa heinäkuun toisena viikonloppuna. Lapset on 5 kk ja 2v 4 kk. Juuri tuona viikonloppuna olen sopinut (ja mieskin sen tietää), että lähden siskon kanssa kaverin polttareihin. Kyseessä on oikeastaan saunominen mökillä, olen luvannut olla siellä noin 4 tuntia eli mistään pitkästä poissaolosta ja ryyppäämisestä ei ole kyse (jos nyt joku siis aikoo kirjoittaa, että pysy lapsesi luona äläkä remua öitä poissa kotoa).

Mies on jostain keksinyt, että se on hieno viikonloppu yllätysmatkalle ja saanut anopin suostumaan lastenvahdiksi. Itseasiassa se on ainoa kesäviikonloppu, jolloin mies ei mene harrastuksiinsa tai emme yhdessä mene jonkun kaverin häihin.

Sanoin miehelle, että olen kuullut suunnitelmistasi ja vastaus on ehdoton ei, en aio lähteä 4 päiväksi pois lasten luota enkä aio käyttää jättää kaverin polttareita väliin. Olen sopinut sinne meneväni ja menen. Mies voi olla lasten kanssa (yleensä ei koskaan ole) ja reissuun voidaan mennä myöhemmin.

Miehen mielestä olen itsekäs ja ajattelen vain itseäni. Kysyin, ketä hän sitten ajattelee ja vastaus oli, että minua, koska minulle irtiotto arjesta tekisi hyvää. Lupasin miehelle, että olen siellä mökillä 4 vuorokautta, jos se hänen mielestään on hyvä juttu. Nyt se mököttää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:02"]

Huomaa: älkää koskaan joustako menoistainne pikkulapsiaikana. se on itsekästä. ei se parisuhde siitä mihinkään muutu.

[/quote]

Tai toisinpäin: pitäkää huolta siitä, että menette joka toinen viikonloppu ilman miestänne ja mies hoitaa sillä aikaa lapset. Näin saatte elää välillä muutakin kuinn vauvaelämää ja mies joutuu joustamaan omista menoistaan.

Vierailija
22/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:58"]

Miehesi on oikeassa olet itsekäs. moni hihkuisi riemusta jos mies yllättäisi neljän päivän kuhertelu lomalla. lapset voit varmasti huoletta neljäksi päiväksi jättää turvalliseen Mummolaan hoitoon. eikä neljän tunnin polttareitten missaus varmasti kenenkään maailmaa kaada. suostu lomaan äläkä valita!

[/quote]

Mistä tiedät, että se on kuherteluloma? Voihan ne mennä miehen harrastuksen takia jonnekin, vaikka yleisurheilukisoihin ja vaimo viettää päivät yksin ja illat miehen kuorsausta kuunnellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies vei sen yllätysmatkalle: moottoripyöränäyttely jossain Saksassa. Kaksi päivää kävelemistä koneelta toiselle ja illalla paljon olutta.

Reissun jälkeen mies kehui, miten parisuhde parani. 7 kk myöhemmin ero oli selvä.

Vierailija
24/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap toi sun tyylis kertoa miehestäs ja uhittelu neljän päivän polttarireissulla, tavallaan kertoo ettei teidän parisuhde voi kovin hyvin. varmaan olet ymmärrettävästi myös lastenhoidosta väsynyt. miehes on oikeassa loma varmasti tekis hyvää sekä lasten kanssa jaksamiselle ja parisuhteelle.

Vierailija
25/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:02"]

Huomaa: älkää koskaan joustako menoistainne pikkulapsiaikana. se on itsekästä. ei se parisuhde siitä mihinkään muutu.

[/quote]

Miksi se on äiti jonka pitää joustaa? Miksi ei isä?

[/quote]

en sen pitäisikään olla. täällä av:lla vaan monet ruikuttaa siitä, että mies ei enää huomioi lasten saannin jälkeen, niin olisi nyt edes tämä mamma iloinen, että mies näkee hänet muunakin kun vain lastentekovälineenä ja haluaa panostaa myös parisuhteeseen.

Vierailija
26/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella läpinäkyvää järjestää reissu juuri polttariviikonlopulle, äijähän koittaa selvästi pilata ap:n mahdollisuudet osallistua polttareihin. Mies perukoon jonkin oman menonsa toisena viikonloppuna. Kumma tosiaan, että naisen pitäisi aina joustaa ja luopua siitä yhdestä ja ainoasta menosta miehen päähänpistojen takia.

Vierailija
27/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt lapsia tuollaisen itsekeskeisen miehen kanssa? Onko hän vielä kertaakaan jäänyt hoitamaan lapsia ja aikooko jäädä nyt kun menet neljäksi tunniksi polttareihin? 

Ihme tyyppejä täällä puolustelee miestä ja "ihanaa" yllärireissua. Kai nyt ap

tietää parhaiten miehensä takaa-ajatuksista.

Vierailija
28/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, en ikinä jättäisi 5kk ikäistä noin pitkäksi aikaa.. Itsekäs mies ja laskelmoivaa toimintaa. Kuule ap, pidäs hauskat polttarit ja jää yöksi sinne mökille pitämään hauskaa tyttöjen kanssa. Mies on hyvä ja hoitaa lapset.

Vierailija
29/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe sinne matkalle. Ei ne kiukuttelevat tenavat häviä mihkään, ihana mies. Lähetä postis mulle se matkalippujen kera. Mitä miehen pitää tehdä ettei ole itsekäs. Tässä ajattelee sinua ja haluaa olla kanssasi. Moni hyppisi kattoon.

Vierailija
30/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on sika, sait jo lapset ja erotessa saat sen omaisuudesta puolet.

jätä se sika.

-himpulapoika-

Vierailija
31/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:49"]

Yhyy, mieheni halusi tehdä minulle jotain kivaa. Onpa minulla kurja kohtalo.

Ap

[/quote]

Vitut. Vallankäyttöä tuo on, mieheltä. Jos mies ajattelisi muitakin kuin itseään edes sekunnin, hän tajuaisi, että viisikuisen vauvan erottaminen ensisijaisista kiintymyksenkohteistaan eli vanhemmistaan, on yksiselitteisesti väärin. Luulisi, että kaikki tietävät tämän nykypäivänä.

Vierailija
32/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:26"]

ap toi sun tyylis kertoa miehestäs ja uhittelu neljän päivän polttarireissulla, tavallaan kertoo ettei teidän parisuhde voi kovin hyvin. varmaan olet ymmärrettävästi myös lastenhoidosta väsynyt. miehes on oikeassa loma varmasti tekis hyvää sekä lasten kanssa jaksamiselle ja parisuhteelle.

[/quote]

Luulen, että ap:n parisuhteelle tekisi paljon parempaa se, että mies jättäisi osan kisoistaan väliin ja olisi perheensä kanssa. Parisuhteen perusta rakennetaan arjessa, ja jos ap hoitaa sen yksin, ei joku viikonloppuloma auta yhtään mitään. Päinvastoin ap:n tapauksessa mies olisi viemässä vaimoltaan sen ainoan viikonlopun/illan, jolloin tämä voi olla muutakin kuin vaimo ja äiti.

Jos ap:n mies aidosti haluaisi panostaa parisuhteeseen, hän toimisi toisin. Jos vaimo on väsynyt, mies lähtee lasten kanssa yöksi pois ja antaa puolison nukkua. Jaksamiselle kunnon yöuni on paljon tärkeämpi asia kuin matka pois kotoa.

Vierailija
33/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa. Mielestäni kyllä reagoit aika ilkeästi kun mies oli suunnitellut kivaa teille molemmille :( ehkä voisitte mennä polttareiden jälkeen sinne reissulle? Jos ne polttarit on vaan 4h. Mutta sanoit tosiaan aika väärin kun sanoit että voit jäädä sinne mökille... Pyydä anteeksi ja sano että menisit mielelläsi jos se onnistuu polttareiden jälkeen, jos ei onnistu, niin sano että olet hyvin kiitollinen että hän oli ajatellut sinua ja menette joskus toiste. Et siit jätä polttareita väliin vaan yrität päästä silti matkalla miehen kanssa, vaikka 3 päivää.

Vierailija
34/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverin polttarit on ap:lle tärkeämmät kuin kahdenkeskisen ajan viettäminen oman puolison kanssa? Kiva suhde heillä. 

Vierailija
35/35 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:26"]

Eli kaverin polttarit on ap:lle tärkeämmät kuin kahdenkeskisen ajan viettäminen oman puolison kanssa? Kiva suhde heillä. 

[/quote]

Ja kääntäen: miehen kisat viikonloppuisin on tärkeämmät kuin kahdenkeskisen ajan viettäminen oman puolison kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä