Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko vika itsessä ja milloin voi pitää puoliaan?

Vierailija
21.06.2021 |

Tätä mietin, kun lähipiirissä muutamia ihmisiä, joilla hyvin erilaiset näkemykset asioista, tykkäävät isoon ääneen haukkua mun näkemystä ja halveksivat selvästi minun ja meidän perheen tapoja.

Olen siis aika varovainen ja ehkä vähän luomuhippi, asiat ovat sellaisia, voiko alle kouluikäiset lapset mennä rantaan keskenään (minusta ei) tai kestovaippailu on heidän mielestään tyhmää p**an kanssa lotraamista jne.

En ole missään kohtaa tyrkyttänyt omia näkemyksiäni tai arvostellut heidän tapaansa, vaan yrittänyt pitää matalaa profiilia ja tulla toimeen mutta silti toiminut omien lasten kanssa meidän tavalla myös tavatessa heitä.
Nyt sitten huomaan, etten enää oikein jaksaisi näiden ihmisten seuraa, mutta käytännössä joudumme olemaan tekemisissä.
Olisiko pitänyt alunperinkin tiukasti sanoa vastaan ja vastata samaan sävyyn. Oonko liian kiltti, kun olen pyrkinyt välttämään riitaa? Vai pitääkö tuollainen vain sietää, jos tekee asioita vähän eri lailla kuin ne sukulaiset?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä oppia pitämään puolensa. Itse en jaksaisi, jos lapsi vielä kuvioissa. Voimavaroja sekin vaatii.

Mun mielestä koti on koti, ja myrkylliset tyypit voi pysyä omassaan ja syödä tehotuotettuja possunkyljyksiä.

Itse olen herkkä, ja alettuani rajoittamaan ihmisiä, olen löytänyt paremmin kohdennettuja voimavaroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla