Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että mieheni on pettämässä - jäljitänkö puhelimen vai en?

Vierailija
14.06.2014 |

Oon jo aikaisemminkin kirjoittanut tänne avomiehestäni, joka minulta salaa tekstailee eksälleen. Tekstarit olivat luokkaa "koska oot vapaalla, nähdäänkö?" ja ihan yleisiä kuulumisia. Päätin siis jäädä seuraamaan tilannetta, ennen kuin vetäisin raivarit miehelleni.

Viime viikon olin tyttökavereideni kanssa ulkomailla ja kun tulin takaisin, oli tekstarit aivan eri luokkaa kuin aikaisemmin. Mieheni eksä oli mm ehdottanut drinkkejä ja illallista, joiden jälkeen hän voisi tulla mieheni luo (: meidän kotiimme!) yöksi. Luulin tämän eksän tietävän minusta, mutta taisin olla väärässä. Pahinta on se, ettei poikaystäväni ollut vastannut, että "ei käy, mulla on tyttöystävä", vaan "ei voida juoda liikaa, seuraavana päivänä töihin!". Mitä helvettiä? ilmeisesti he eivät lomamatkani aikana olleet tavanneet, mutta silti miehen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.

Mies sanoi tänään menevänsä muutaman kaverinsa kanssa katsomaan jalkapalloa, mutta nyt mulla on aika vahvat epäilykset, ettei näin ole. Miehen kaverit nimittäin ovat aivan eri paikassa. Tämä eksä on kaupungissa tänään.

Miehelläni on Nokia Lumia, ja olen aikaisemminkin sen jäljittänyt. En vain tiedä tuleeko puhelimen näytölle joku ilmoitus jos sitä jäljittää. Yritin soittaa, ei vastausta. Mitä teeeeen?!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan iPhone ei ilmoita, jos sitä on jäljitetty. Minä en malttaisi olla stalkkaamatta.

Vierailija
2/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhelimen voi muka jäljittää??? T. tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sormet syyhyää, en vain halua miehen huomaavan, muuten se alkaa epäillä.

Melkein kaikilla puhelimilla on palvelu, jota kautta oman puhelimen saa jäljitettyä. Tiedän mieheni tunnukset.

Vierailija
4/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taitaa olla stalkkaaminen yhtä tyhjän kanssa, vai mitä todisteita muka vielä tarviit? Valehtelija mikä valehtelija vaikkei penetraatiota oliskaan tapahtunu - vaikka veikkaisin että on.

Vierailija
5/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon lähinnä saada lisää todisteita. Mies ei varmasti itse kerro totuutta.

Vierailija
6/31 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
7/31 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmota!

Vierailija
8/31 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
9/31 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo??

Voimia sulle AP jokatapauksessa. Älä tyydy suhteeseen pettäjän kanssa, ansaitset parempaa! <3

Vierailija
10/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun lumiassa mitään lue kun jäljitän sitä.

Vierailija
11/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jäljitit? Mä kyllä taatusti jäljittäisin. Tai no olen jäljittänytkin...

Vierailija
12/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertaakaan avannut keskustelua aiheesta?

Vierailija
13/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei puhelimessa sitten näy mitään... Aion jäljittää sen nyt. ap

Vierailija
14/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todisteita sä muka tarviit? Mies on epäluotettava ja sillä hyvä.

Vierailija
15/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei olekaan nyt pettämässä vaan vaikka kaverillaan niin mitäs sit? Jatkat stalkkaamista vai uskot ettei mies olekaan kusipää ja unohdat kaiken? Lopputulema varmaan se että jatkat stalkkaamista kunnes mies jää kiinni tai tulet hulluksi sitä odottaessa. Eikö toi exän tapailu (ja siitä valehtelu) muka riitä syyksi?

Vierailija
16/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä merkitys sillä totuudella on? Ja mitä totuutta haet? 

käsitinkö oikein että miehesi on pitkän aikaa tekstaillut sinulta salaa eksänsä kanssa ja romanttissävyisesti. Eikö se ole siinä??

mitä merkitystä sillä on ovatko tavanneet, suudelleet, sekstailleet ja missä asennossa ja kuinka monesti...

ota asia esille miehesi kanssa. Jos luottamuksesi on mennyt niin miten aiot saada sen takaisin? Onko teillä lapsia?

itse olen muutaman kerran jäljittänyt mieheni puhelimen. Tosin mies itse on yllyttänyt näyttämään lapsille jäljityksen avulla missä isi on työmatkalla ja asentanut ohjelmiston sekä antanut minulle tunnukset.

tsemppiä ap:lle

Vierailija
17/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:48"]

Oletko kertaakaan avannut keskustelua aiheesta?

[/quote]

Useasti olen yrittänyt tästä eksästä keskustella, mutta aihe vaihtuu aina. Vertailun vuoksi todettakoon, että mies itse veti hirveät raivarit, kun entinen seksikumppanini laittoi yhden viestin, johon en koskaan vastannut.

Vierailija
18/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi hot, jos mies ei olekaan katsomassa potkupalloa.

Be ware!

Vierailija
19/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvopa, miten tuo jäljitys onnistuu. :) Ja tosiaankin jäljität. Tuskin Se sitä phelinta tuijottaa, jos pettämässä on.. Tuli muuten mieleen, että mistä johtuu, että (jos sijainti on käytössä) välillä sijainnin merkki näkyy, vaikka mikään sovellus ei olisi auki? Jäljittääkö joku Sillon mun puhelinta vai täh? :D

Vierailija
20/31 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se ukko oli?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän