Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parhaat tukien huijausvinkit?

Vierailija
14.06.2014 |

Kertokaas keinoja miten saada kunnalta/valtiolta mahdollisimman paljon rahaa tekemättä mitään....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erota". Puolisolle oma osoite, vaikka vanhemmilleen tms. ja toiselle yksinhuoltajakorotukset sun muut.... Ero on huima! Kukaan ei asiaa tarkista, vaikka käytännössä asuukin yhdessä

Vierailija
2/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:32"]

"Erota". Puolisolle oma osoite, vaikka vanhemmilleen tms. ja toiselle yksinhuoltajakorotukset sun muut.... Ero on huima! Kukaan ei asiaa tarkista, vaikka käytännössä asuukin yhdessä

[/quote]

Toivottavasti tuttunne käräyttää teidät. Loiset on luvallista listiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mun pitkäaikainen poikaystävä seurustellaan(asutaan erillään) vieläkin koska olen työtön.

Vierailija
4/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu pyytää kuittia tuetuista hankinnoista. Mikäli ostat yksityiseltä/kaverilta niin Käsin kirjoitettu kuitti riittää. Ja tällöin kuittiin voi aina lisätä vähän extraa. Samoin jos saat kaverilta jotain niin niistäkin vain "ostokuittia" sossuun

Vierailija
5/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kahdeksan lasta ja ala yksinhuoltajaksi (ei välttämättä tarvitse erota kunhan virallisesti asutte eri osoitteissa). Tienaat saman verran kuin akateemisesti koulutettu nainen työllään tai luultavasti jopa enemmän.

Vierailija
6/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:11"]

Tee kahdeksan lasta ja ala yksinhuoltajaksi (ei välttämättä tarvitse erota kunhan virallisesti asutte eri osoitteissa). Tienaat saman verran kuin akateemisesti koulutettu nainen työllään tai luultavasti jopa enemmän.

[/quote]

Niin ja niihin lapsiinhan ei uppoa ollenkaan rahaa??

Vierailija
7/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee pimeitä hommia. palkka ja muut tulot vanhempasi omistamalle tilille, johon pääset käsiks. näin tekee yks sossupummimies.

Vierailija
8/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:58"]

minä ja mun pitkäaikainen poikaystävä seurustellaan(asutaan erillään) vieläkin koska olen työtön.

[/quote]

Minä ja mun pitkäaikainen poikaystävä seurustellaan ja asutaan erillään nyt. Mitään aikomusta ei ole muuttaa yhteen. Ollaanko siis huijareita jollakin mittarilla mitattuna?

Vierailija
9/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:11"]

[/quote]

[/quote]

suhteessa vähemmän, koska tarvikkeita voi kierrättää ja ainakin meidän kunnassa suurperheet saa vielä Suht helposti sossusta ruokakortteja ja vaatelahjoituksia

Vierailija
10/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:11"]

[/quote]

[/quote]

suhteessa vähemmän, koska tarvikkeita voi kierrättää ja ainakin meidän kunnassa suurperheet saa vielä Suht helposti sossusta ruokakortteja ja vaatelahjoituksia

[/quote]

Sama! Itselläni nyt 6 lasta, ja olen kotiäitinä. Pärjäämme rahallisesti hyvin:)

Vierailija
11/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No siitä sitten vaan niitä lapsia tehtailemaan...voi huoh, näitä juttuja täällä..

Vierailija
12/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat vanhemmiltasi/isovanhemmiltasi rahaa, pyydä kaikki käteisenä. Sossu katsoo kaikki lainatkin tuloiksi. Jos kuitenkin on tilanne, ettei pysty käteistä vaihtamaan, niin aina siirron viestiksi "käteisvelan takaisinmaksu" tms.

Vierailija
13/14 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä meillä saa olla n.50e lainaa näkyvissä tilitiedoissa, eikä niistä rokoteta mitään. Kaipa riippuu ihan sossun hyvästä päivästä...

Vierailija
14/14 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lainasin äitiltä 500e vuokraan, koska palkka ei siihen riittänyt eikä sossusta ollut vielä rahoja tullut. seuraavassa sossun päätöksessä luki tulojen kohdalla "palkka xxx e, muut tulot 500e". Ja tottakai vaikutti sitten tuen suuruuteen.