Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kavereillesi mustasukkainen suosikkibändistäsi?

Vierailija
14.06.2014 |

Joo, hullulta kuulostaa.

Minulla on kaksi bändiä, joita rakastan. Musiikkinsa on minulle ns. voimamusiikkia.

Tänään siskoni kuuli yhden biisin alun ja kiinnostui bändistä, ja minä olin tosi puolustuskannalla.

En vaan halua, että kukaan läheisistäni eivät "löytäisi" näitä bändejä, että ne "olisivat vain minun"..

Ja tosiaan, musiikkihan on ihan globaalia, mutta nämä kaksi minulle rakasta bändiä..en halua niitä muille.

Tyhmää, tiedän sen itsekin. Onkohan kellään muulla vastaavaa?

Ai niin, ja olen ihan järkevä ja aikuinen nainen..=))

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä, nämä bändit ovat maailmanlaajuisesti tunnettuja bändejä..tosin ei omissa piireissäni.

-ap

Vierailija
2/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe mustasukkaisuutta, vaan pidän siitä jos joku tuttu tykästyy lempimusiikistani. Mitä nämä sinun kaksi bändiä ovat?

Vierailija
4/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Myös erään vähemmän tunnetun näyttelijän suhteen. 

Vierailija
5/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, joskus teininä tunsin samoin. tuntemattomien kanssa oli kiva hehkuttaa netissä jotain bändiä, mutta ajatus siitä että joku tuttu pitäisi niistä myös, oli jotenkin tosi inhottava. ne bändit tuntuivat mulle niiiin henkilökohtaisilta. tuntui kuin joku olisi päässyt mun pääni sisään, jos olisi tykännyt samasta kuin minä. toisaalta sitten myös loukkasi kauheasti, jos joku sanoi että bändi on ihan huono, kuinka voit tommosta kuunnella :D

Vierailija
6/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:19"]

Itse en koe mustasukkaisuutta, vaan pidän siitä jos joku tuttu tykästyy lempimusiikistani. Mitä nämä sinun kaksi bändiä ovat?

[/quote]

No arvaapa kerronko..=))

-ap

Vierailija
7/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaverista. Jos joku pitää bändistä tai sarjasta mielestäni väärästä syystä, niin alkaa inhottaa koko tyyppi. En halua kenenkään tahraavan lempibändiäni fanittamalla sitä seksikkään kitaristin takia.

Vierailija
8/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päinvastoin olen ylpeä, jos joku tykästyy johonkin bändiin minun kauttani. Veljelleni yritän aina linkitellä minun mielestäni hyviä kappaleita hyviltä bändeiltä. Jotenkin aina käy niin, ettei veljeni tykkää samoista kappaleista, kuin minä. Saattaa tosin "löytää" ne bändit sitten  vuosia myöhemmin ja saatan yllättää hänet kuuntelemasta niitä.

Vierailija
9/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. Mä oon luullu että mä oon jotenkin hölmö :)

Mulla on lempparinäyttelijä ja mä oon siitä mustasukkanen nimenomaan, jos joku tuttu kehuu esim. elokuvaa, jossa tämä näyttelijä näyttelee. Tai kommentoi jotain juorua tms. Se on mun. Mä kehun tai haukun ne elokuvat ja mä kommentoin juoruja. Piste.

:D :D

Vierailija
10/17 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:19"]

[/quote]

No arvaapa kerronko..=))

-ap

[/quote]Kerro vaan, emme me ole sinun tuttuja. Anonyymejä ollaan kaikki. Kerro.

Vierailija
11/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta..

Vierailija
12/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskin olin tuolloin 12-vuotias. Nykyään se tuntuu aika vieraalta ajatukselta.

Vierailija
13/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kuinka yläasteella kuuntelin muutamia bändejä, jotka olin itse löytänyt ja joita oikeasti rakastin. Kerroin avoimesti ystävilleni että tämä bändi on ihan mahtava, kuuntele vaikka. Olin aina niin ylpeä, jos sain jonkun ystäväni tykästymään bändiin. Lempibändini oli aika tuntematon suomessa ja muuallakin maailmassa kun aloin sitä kuuntelemaan. Tehtiin muiden suomalaisten fanien kanssa kamalasti töitä, jotta saatais tämän bändin biisi radioon soimaan. Lopulta kun tässä onnistuttiin, alkoi faneja sadella ovista ja ikkunoista. Yhtäkkiä suomessa oli tuhansia faneja, ja jotenkin kai säikähdin sitä. Sitä koki silloin, että kaikki muut on ihan wannabe faneja, mä olen aito ja oikea, mä löysin tämän ennen sua, sä et voi ymmärtää, mä oon ostanu näiden jokaisen levyn sen julkaisupäivänä, mulla on yli 150 julistetta seinässä (enkä varmana kerro sulle mistä lehdestä löysin tän uusimman, ainakaan niin kauan kun sitä myydään!), mulla on kymmenen fanipaitaa ja seittemän hupparia, sä et voi ymmärtää. Kuitenkin samaan aikaan oli kiitollinen niille muille faneille, koska ilman niitä tuhansia ja taas tuhansia muita faneja ei oltais ikinä saatu tätä bändiä suomeen, ainakaan kolmea kertaa.

Ristiriitaiset tunteet, silloin oli samaan aikaan suunnattoman ylpeä nousevasta lempparistaan, samaan aikaan koki olevansa jotenkin uhattu (ihan kuin meitä faneja olisi voinut laittaa jotenkin paremmuusjärjestykseen), kateellinen, iloinen.

Niitä tunteita mitä silloin kävi läpi, on erittäin vaikea selittää. Nykyään jo lähinnä naurattaa se kamala fanaattisuus :D huhhuh.

Vierailija
14/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ainakaan henkisesti täysin aikuinen, eikä tämä nyt ollut mikään positiivinen kommentti.... ;)  eli aika wannabeundergroundteinimeininkiä.

Vierailija
15/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:47"]Kiitos ap. Mä oon luullu että mä oon jotenkin hölmö :)

Mulla on lempparinäyttelijä ja mä oon siitä mustasukkanen nimenomaan, jos joku tuttu kehuu esim. elokuvaa, jossa tämä näyttelijä näyttelee. Tai kommentoi jotain juorua tms. Se on mun. Mä kehun tai haukun ne elokuvat ja mä kommentoin juoruja. Piste.

:D :D

[/quote]

Sori mutta kuulostaa aika erikoiselta minusta. Oletko muutenkin hyvin mustasukkainen/omistushaluinen?

Vierailija
16/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en edes lapsena/nuorena. Vaikea ymmärtää motiivia

Vierailija
17/17 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap 15v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi