Voisiko joku tulla panemaan mua
Kommentit (25)
Nimi ja osoite , kiitos! Niin ja ikä myös!
Vierailija kirjoitti:
Mua kans pitäs tulla!
n46
Tottakai tuun
Vierailija kirjoitti:
Mua kans pitäs tulla!
n46
Kesä on kuumaa aikaa. Minäkin haaveilen että pääsisin nauttimaan hitaasta ja hikisestä tuokiosta naisen kanssa. Ajattele hiestä helmeilevät ihot kiinni toisissaan ;-)
m48
Vierailija kirjoitti:
Naisille aina hyvää..
Kyllä siinä uroskin saa hyvää samalla!
m48
maxx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kans pitäs tulla!
n46
Kesä on kuumaa aikaa. Minäkin haaveilen että pääsisin nauttimaan hitaasta ja hikisestä tuokiosta naisen kanssa. Ajattele hiestä helmeilevät ihot kiinni toisissaan ;-)
m48
Sitä kaipaan minäkin..
Vierailija kirjoitti:
maxx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kans pitäs tulla!
n46
m48
Sitä kaipaan minäkin..
Huoh. Haaveillaan kuule yhdessä. Chättää minulle maxx-72 suomi24.fi
Täydet kassit odottais mihin tyhjentyä..rinnoille, pakaroille, pilluun, pyllyyn?
Ai hitto....kunnon kesähellepano ois just nyt ihanaa! Joku vaan ottais himoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto....kunnon kesähellepano ois just nyt ihanaa! Joku vaan ottais himoonsa.
Ei tällaisella helteellä nyt riehua jaksa. Pikemminkin näin: maataan vierekkäin ja hitaasti sormella liu-uttaa kosteaa ihoa pitkin kohti genitaalialuetta 8-)
Mä oon jo tulossa, mutta auton navi sekoilee... siinä lukee vain anna osoite.
Oulun alapuolella ois kans kova tarve miehen vierailulle... Xl kokoinen nainen täällä.
Eveee kirjoitti:
Oulun alapuolella ois kans kova tarve miehen vierailulle... Xl kokoinen nainen täällä.
On tämä merkillinen juttu kun tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa vaikka. molemmilla sukupuolilla on niin yhteensopivat rieumuelimet. :-)
Eveee kirjoitti:
Ihanaa, halukkaita naisia löytyy kokoajan lisää..helle sekoittaa päät
Eveee kirjoitti:
Kalu alkoi koveneen, kun mietin että pääsisin käymään vierailulla
Vierailija kirjoitti:
Eveee kirjoitti:
Kalu alkoi koveneen, kun mietin että pääsisin käymään vierailulla
Joko olet tulossa?
HALUAN SEKSIÄ