Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, että mä vihaan näitä helteitä

Vierailija
21.06.2021 |

-30c pakkanen ei tunnu missään mutta tämä +30c on ihan kamalaa.

T. Hoikka nainen

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä matkustaa Thaimaahan jossa on +34 ja nauttia siitä, se jotenkin kuuluu sinne tropiikkiin ja sen kestää kun ei tarttekaan tehdä muuta ku maata, vastapainona on tietenkin myös ilmastoitu hotellihuone. Suomessa tällaiset kelit on ahdistavia - ei jaksa tehdä mitään, koko ajan on nihkeä ja epämukava/huono olo, ulkona ja sisällä.

Onneksi on mökki Lapissa - täällä on just nyt virkistävä +12, ei tarvitse hikoilla :-) Viime kesänä ei tosin Lappikaan pelastanut kun täälläkin oli hirveät helteet, not nice. 

Vierailija
22/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Asutaan ympäri vuoden "mökillä" ja ihanaa lillua vedessä, saunoa ja taas lillua vedessä.

Matotkin tuli pestyä ihan suit sait ja kova tuuli +lämpö kuivatti ne hetkessä.

Jos olisi mökki järven rannalla ja metsikön varjoissa suojassa niin olisihan siellä vähän mukavampi olla näillä keleillä.

Miksi et osta mökkiä? On kyllä ihanaa kun pääsee pois kaupungin vilskeestä omaan rauhaan. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näiden helteen ylistäjien itsekkyyttä, jotka toivoo, että nää kestäis kauan. Eikö ne yhtään välitä, miten moni ihminen ja eläin näistä kärsii. Vanhukset, vauvat, sairaat, metsän eläimet lemmikkieläimet. Tämä aiheuttaa aivan kohtuuttoman kärsimyksen jopa kuoleman monlille. Ja sitten nämä yhdet valopäät hehkuttaa, ettäkun on niin ihanaa. Ite en ainakaan yhtään osaa näistä nauttia, kun näkee ympärillä niin monia, jotka näistä kärsii.

Vierailija
24/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuskasta. Vaikea tästä on nauttia, kun koirallakin on kuuma. Raasu ei jaksa lenkkeillä, mikä on sen mielipuuhaa muuten. Onneks sillä on viileä paikka terassin alla hiekkakuopassa kivijalan vieressä. Ja käytetään useasti uimassa. Mutta on tää silti kamalaa.

Vierailija
25/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Asutaan ympäri vuoden "mökillä" ja ihanaa lillua vedessä, saunoa ja taas lillua vedessä.

Jos olisi mökki järven rannalla ja metsikön varjoissa suojassa niin olisihan siellä vähän mukavampi olla näillä keleillä.

Miksi et osta mökkiä? On kyllä ihanaa kun pääsee pois kaupungin vilskeestä omaan rauhaan. Sivusta

Mikset sä lahjoita heille mökkiä?

Yhtä fiksu kysymys kuin omaskin.

Vierailija
26/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tuskasta. Vaikea tästä on nauttia, kun koirallakin on kuuma. Raasu ei jaksa lenkkeillä, mikä on sen mielipuuhaa muuten. Onneks sillä on viileä paikka terassin alla hiekkakuopassa kivijalan vieressä. Ja käytetään useasti uimassa. Mutta on tää silti kamalaa.

Itsellekin juuri tuo koiran tuskaisuus ja terveys on se suurin huoli ja haitta näissä helteissä, ja aiheuttaa hirveetä stressiäkin. Ja tekee niistä yhtä hel*ettiä. Jos voisin, poistaisin kaikista kesistä kaikki helteet. Mun hellepäivät menee melkein kokonaan valehtelematta ihan siihen, että kökin kotona ja huolehdin koirasta, yritän mahdollisuuksieni mukaan helpottaa sen oloa. Ei puhettakaan, että ois jossain rannalla vaan maata rennosti nauttien.

Vierailija
27/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkoilla lomakohteissa nauttii helteestä enemmän, koska pääsee välillä ilmastoituun hotellihuoneeseen ja ulkona voi pulahtaa uima-altaaseen tai mereen. Mutta kotona helteillä joutuu 24/7 hikoilemaan, myös yöllä, niin se on jo liikaa.

Vierailija
28/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näiden helteen ylistäjien itsekkyyttä, jotka toivoo, että nää kestäis kauan. Eikö ne yhtään välitä, miten moni ihminen ja eläin näistä kärsii. Vanhukset, vauvat, sairaat, metsän eläimet lemmikkieläimet. Tämä aiheuttaa aivan kohtuuttoman kärsimyksen jopa kuoleman monlille. Ja sitten nämä yhdet valopäät hehkuttaa, ettäkun on niin ihanaa. Ite en ainakaan yhtään osaa näistä nauttia, kun näkee ympärillä niin monia, jotka näistä kärsii.

Edes helteenylistäjät eivät ole vastuussa helteistä tai niiden kestävyydestä. Miksei niistä siis voi nauttia jos lämpimästä ilmasta tykkää?

Vierailija
29/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään koska naiset vähissä vaatteissa. Kiva istua puistossa jätskiä syöden ja silmäillä kauniita naisia 🤗

M34

Tuo ajattelu on juuri yksi osasyy siihen miksi helle ja kesäkelit ahdistavat monia naisia. Onko ikinä tullut mieleesi, että naiset eivät halua tulla arvostelluksi ja makutuomaroiduksi liikkuessaan kesällä julkisilla paikoilla?

Vierailija
30/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä lahjoita heille mökkiä?

Yhtä fiksu kysymys kuin omaskin.

Miten niin, minä nautin mökillä olosta. Jos meinaat että ostaisin toisen mökin, niin se on eri asia ostaa kaksi kuin yksi jos ymmärrät.

Vierailija
31/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes helteenylistäjät eivät ole vastuussa helteistä tai niiden kestävyydestä. Miksei niistä siis voi nauttia jos lämpimästä ilmasta tykkää?

Ei tietenkään ole vastuussa niiden kestosta, mutta omista puheistaan ovat. Ja niistä minä puhuin. Siitä sairaasta hehkutuksesta. Voisi edes vähän ottaa muitakin huomioon.

Vierailija
32/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai laiturilla ja huuhtonut pesuaineet järveen!

Vierailija
33/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse olla mökillä.

"Ilmastointi" ei oikein toimi.

Täällä kotona (ok-talo) on mahdollista vilvoitella sisätiloissa.

Vierailija
34/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on ihana juttu!

NYT Suomi on muutaman viikon ajan mukava paikka elää.

Itse käyn välillä uimassa ja ilmastointilaitteethan on keksitty. Kun naapuristoa katsoo niin joka ikisessä on ilmalämpöpumppu tai useampia seinällä.

Vierailija
35/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me selvitään :)

Vierailija
36/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittakaa vaan ihan rauhassa.

Mä valitan sit ku sataa räntää ja on pimeää ja kaikki kuollutta.

Silloin Mä en saa mitään tehtyä.

Niin me ollaan erilaisia!!

Vierailija
37/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakupelle kirjoitti:

Ajoin tänään pippelikarvat pois kesäloman kunniaksi. ELÄKÖÖN KIVESHIKI!

https://dickjohnson.fi/products/pallivaha-so-good-for-you-balls

Vierailija
38/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai laiturilla ja huuhtonut pesuaineet järveen!

Niinpä nykyäänhän ei saisi pestä laiturilla mattoja :(

Vierailija
39/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa vedesssä lillua kun vesi hivelee ...... :)

Vierailija
40/216 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee suihkuun ja jättää kuivaamatta, ja taas uudelleen suihkuun ja jättää kuivaamatta. Tätä rallia jatketaan, kunnes hampaat kalisevat. Lopuksi 🌡 Ruumiinlämpö on alentunut, niin että voi mennä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi