Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat kirpparilöydöt

Vierailija
14.06.2014 |

Parhaimmat kirpparilöydöt ovat lähes uudet cklarksin kengät 2 eur, marimekon paita 5, 5 ja espritin tunika 2,5 eur.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Globe Hopen laukku eurolla, oli käyttämätön (laput kiinni).

Vierailija
22/28 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:20"]

Virheetön Artekin 406-tuoli 8 euroa. Myin eteenpäin ja sain siitä 600 euroa

[/quote]

Mä olisin maksanut siitä 1000€, jos oli virheetön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana villakangastakki 14 eurolla! En ois kyl ihan heti aatellu kirpparilta löytäväni täydellisesti istuvan, 63% villaa olevan ja kauniin mallisen takin :D Ihan ootan talvea innolla ja voin olla tyytyväinen, kun olin valmis maksamaan 90€ Zalandossa olevasta talviatakista!

Vierailija
24/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaiken kirpputorilta, joten löytöjäkin on paljon. Tässä muutamia.

- Peak performancen villakangastakki 20€

- Pomarin gore tex nilkkurit, kuin uudet 2€

- kaksi jykevää laiskanlinnaa yht. 70€

- 10 ruokaryhmän tuolia á 7€

Sekä lukematon määrä 1-2€ uudenveroisia lastenvaatteita!

Vierailija
25/28 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180e talvisaappaat 18 e, olivat uudenveroiset.

Vierailija
26/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikruunu, jonka olin jo päättänyt ostaa antiikkiliikkeestä 350€ hintaan löytyi kirpparilta katosta roikkumasta hintaan 85€! Ostin heti.

Pitkä villakangastakki, käyttämätön ja vähän erilainen malli joka sopii minulle kuin hansikas: 8€.

P.Palrothin pitkät nahkasaappaat virheettömässä kunnossa 20€.

Italialainen paksua nahkaa käsilaukku, paljo messinkisiä solkia ja lenkkejä:20€.

Kaikki ne ihanat vanhat käsin nimikoidut keittiöpyyhkeet 2€, joita ei enää oikein löydä edes pelastusarmeijalta.

Käsin virkatut söngynpeitteet ja verhot, käsin kirjaillut pöytäliinat.

Ah, onnea olla kirppisten kiertäjä.

Kaikki sisustuslehdet ja naistenlehdet vakikirppariltani. Esim kodin kuvalehti 10c.

Vierailija
27/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallatte ostaa huonekaluja (tuolit, sohvat tms) kirppiksiltä, huudosta tai torista? Vai tarkistatteko huonekalut luteiden ynnä muun "kivan" varalta kirppiksien ahtailla käytävillä? Ihmiset kun ihan surutta kiikuttaa homeisia ja luteisia huonekaluja + muita kirppiksille, siinä kun säästää rahaa (kun ei tartte kaatopaikkamaksuja maksaa.) Olin joskus näitä "ihanuuksia" spr:n kirppiksellä lajittelemassa/heittämässä roskiin, ja siinä kyllä karisi viimeisetkin halut koluta kirppiksiä, joissa myytäviä tavaroita ei tarkisteta/lajitella ennen myyntiin laittamista.

Vierailija
28/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&i:i paita pojalle 25cnt. Merkille tyypillisessä kunnossa, eli vähän haalistunut ja haituvassa, mutta ei muuta vikaa.  Myyjä ei tainnut tietää kyseessä olevan "merkki"paita, koska samassa pöydässä myytiin haalistuneita Tutan vaatteita (ei mitään retroja) monen euron hintaan, ja näiden hintalappuun oltiin isolla kirjoitettu TUTTA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi