Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko masentunut? Minä, perhe, koko elämäni...

Vierailija
03.06.2014 |

Monta lasta. Vaikeat raskaudet ja synnytyksen jälkeen järjen juoksu ei ehkä ihan normaalimmasta päästä. Ehkä taustalla syömishäiriötä..? Miehestä hain juuri eroa. En jaksa enää jatkuvaa kaljan juomista. Tuntuu kuin nauttisin vain yksin vauvastani. Tuntuu ettei monikaan välitä. Kun laskettuun aikaan oli 2kk, päätin että laskut saa mennä ulosottoon asti. Vain asumisen ja puhelimen hoidan, muulla ei väliä. Näin tapahtui nyt sitten 6kk päätöksen jälkeen. Ahdistaa kun luuri soi, perintätoimistothan ne siellä, en viitsi edes vastata. En halua.. Kävin ulosottoselvityksessä ja olen varaton.

Vaikka hain eroa (mies ei halua), sanoin että voidaan kuitenkin seurustella. Tähän sanoi ok mutta tiedän ettei homma toimi. Joskus ollut fyysistä väkivaltaa, nyt henkistä usein. Loukkaannun pienistä. Olen menettänyt itselleni rakkaan ja tärkeän henkilön mitä en nyt näin aikuisena osannut käsitelläkään, vissiin. Lasten kanssa sattuu ja tapahtuu, koko ajan olen "ylihuolissani".. Mulla on maailman ihanimmat lapset kaikesta huolimatta. Kuinka mä saan tän elämäni järjestykseen, mikä mua vaivaa!? Tuntuu kuin koko elämäni (ja minä itse) olis muuttunut viimisen raskauden myötä ja siitä eteenpäin. En enää tunne itseäni. Alkoholikin on alkanut pyöriä liikaa mielessäni... Mieheni on muuttunut -ainakin silmissäni. En tunne häntäkään enää. Näen painajaisia, olen kaikki päivät väsynyt, koko ajan vastoinkäymisiä... Tekis mieli vaan kadota pois jotta kukaan ei tarvitsisi mua enää mihinkään. Edes hetkeen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen masennus. Mene lääkäriin puhumaan.

Vierailija
2/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, loppuelämän köyhyysloukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 00:19"]Synnytyksen jälkeinen masennus. Mene lääkäriin puhumaan.

[/quote]Miten se ap:lla synnytyksen jälkeinen masennus? Kyllä tuo on alkanut jo aiemmin. Raskauden aikana jo päätti olla välittämättä :-o

Vierailija
4/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla monta lasta, jos jo aikaisempien synnytysten jälkeen ollut hoitamaton synnytyksen jälkeinen masennus? En tiedä, villi veikkaus.

Vierailija
5/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla monta lasta, jos jo aikaisempien synnytysten jälkeen ollut hoitamaton synnytyksen jälkeinen masennus? En tiedä, villi veikkaus.

Vierailija
6/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh. olipa sekavaa. jäsenteletkö vähän niin saahaan kiinni mitä tapahtuu.

Vierailija
7/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Nukun yöni niin osaan ehkä paremmin. Sekavaa,tiedän. :'( Ap

Vierailija
8/8 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IERAILIJA 3.6. klo 0:213/7

Vierailija 03.06.2014 klo 00:19
Synnytyksen jälkeinen masennus. Mene lääkäriin puhumaan.

Miten se ap:lla synnytyksen jälkeinen masennus? Kyllä tuo on alkanut jo aiemmin. Raskauden aikana jo päätti olla välittämättä :-o

Raskaana ollessaankin voi olla masentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan