Mitä tekisit miljoonalla eurolla?
Kommentit (27)
Lapselle ei voi lahjoittaa ja pitää suunnitella niin, että ehtii itse käyttää kaiken ennen kuolemaansa. Mikäli sen jotenkin voi niin suunnitella. Ainakin voi yrittää.
Toisaalta hyvä, ettei ole juuri mitään omaisuutta, pikku tonttia ja mökkiä lukuunottamatta.
Maksaisin lainan pois, rakennuttaisin talon loppuun, ostaisin pari uutta autoa, laittaisin toisen näistä vanhoista autoista viimeisen päälle kuntoon (sillä olisi varmaan menekkiä harrastemarkkinoillakin, mutta tykkään ite siitä). Rakennuttaisin metsätontille saunamökin ja sen viereen ihmiskeittimen ja peltotontille minitalon. Suurimman osan loppurahasta säätiöisin siten, että säätiön ainoana tehtävänä on maksaa palkkaa erityislapselleni, jotta hän saa aikanaan myös työeläkkeen.
Töistä voisi jäädä pois, jos saisi 2 miljoonaa. Yhdellä miljoonalla ei vielä pärjää näillä mun suunnitelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kivan asunnon, jättäisin omani vuokralle ja sitten varmaan en tekisi enää töitä.
Sulla on vissiin sitten nytkin aika hurjasti rahaa tai kallis asunto. Vai meinaatko että miljoonalla elelet loppuelämän?
Minä kutakuinkin elelen. Hyvää keskiluokkaista elämää. En tuhlaa rahaa, olen säästeliäs. Olen vapaa toteuttamaan unelmiani. (Jotka olisin jokatapauksessa toteuttanut, mitta eri miljöössä ja mittakaavassa).
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin lainan pois, rakennuttaisin talon loppuun, ostaisin pari uutta autoa, laittaisin toisen näistä vanhoista autoista viimeisen päälle kuntoon (sillä olisi varmaan menekkiä harrastemarkkinoillakin, mutta tykkään ite siitä). Rakennuttaisin metsätontille saunamökin ja sen viereen ihmiskeittimen ja peltotontille minitalon. Suurimman osan loppurahasta säätiöisin siten, että säätiön ainoana tehtävänä on maksaa palkkaa erityislapselleni, jotta hän saa aikanaan myös työeläkkeen.
Töistä voisi jäädä pois, jos saisi 2 miljoonaa. Yhdellä miljoonalla ei vielä pärjää näillä mun suunnitelmilla.
Ottamatta kantaa siihen, mikä on ihmiskeitin, ei tarvita kahta miljoonaa. Minulla on tarkoitus viedä tuotteeni kansainvälisille markkinoille, missä raha pyörii. Kun alan myymään ja saan mainetta, muutan puitteeni vielä paremmaksi. Olen alalla, jossa ei ole paljon rajoja.
Miljoonalla...Hmm. Tekisin jonkun ihan hullun keksinnön ja myisin sen eteenpäin kymmenellä miljoonalla.
Sulla on vissiin sitten nytkin aika hurjasti rahaa tai kallis asunto. Vai meinaatko että miljoonalla elelet loppuelämän?