Mitä tekisit miljoonalla eurolla?
Kommentit (27)
Maksaisin elatusmaksut pois ja loput pistäisin säästöön.
Ostaisin talon. Jonkun rotiskon sillä joo täältä pk-seudulta saa.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin ihmisiä haukkumaan roskaavia ihmisiä kaduille.
Hyvä idea! Myös pikaruokaloiden eteen samanlaista porukkaa pitää palkata.
Ostaisin 50 000 Euron mummonmökin isoilla tiluksilla, koneita, työkaluja, rakennustarvikkeita. Satatuhatta jättäisin säästöön.
Ohjenuorana olisi: pienet kulut tulevaisuudessa.k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosi hyvä idea haukkua ihmisiä.
Sijoittaisin ison osan ja osa olisi tilillä. Kun lapset muuttaisivat kotoa avustaisin heitä kodin ostamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosi hyvä idea haukkua ihmisiä.
Se toimisi paremmin kuin asiantuntioiden lausunnot.
Nippa nappa, pääsisin ns.jaloilleni.
Ostaisin meille tarpeeksi ison kodin ja isomman auton. Lisäksi kaikkea pientä mukavaa ja loput jemmaan.
Tällähetkellä menis sijoitukseen, siinä ja siinä riittäisikö sen jälkeen jo töiden vähentämiseen, ei varmaan ihan vielä.
Maksaisin muutaman tonnin velat pois, ostaisin matkailuauton ja reissaisin pitkin maailmaa vailla päämäärää.
Ostaisin oman asunnon ja perustaisin yrityksen. Loput sijoittaisin.
Hankkisin ajokortin, pakettiauton, ison tontin ja talon jostain hornan kuusesta ja kehittäisin tiluksiani niin, että olisin mahdollisimman omavarainen. Lopuilla rahoilla trollaisin tätä maata esim tekemällä jonkun mieliä repivän mainoksen ja ostaisin sille mainospaikan primetime ajasta.
Menisi neljällä jakoon, minulla on kolme lasta.
Omalla osuudella ostaisin asunnon ja vaihtaisin auton. Meilläpäin asunnot ovat halpoja.
No jos kaikki käteisvarat, helposti realisoitavat sijoitukset ja asunto lasketaan niin minulla on varmasti tuo miljoona. Mitä teen? En mitään, elämä jatkuu nykyisellä elämäntyylillä mihin olen täysin tyytyväinen. Ostan mitä itse haluan silloin kun haluan ja matkustelen ilman, että tarvitsee rahoja laskeskella. Olen tehnyt 25 vuotta insinöörin hommia joten onko tässä jotain ihmeellistä? Saisi varmaan kaiken tuhlattua ostamalla kaikenlaista tarpeetonta mitä en itse mielestäni tarvitse / halua mutta mitäs järkeä siinä olisi. Ei luulisi olevan yllättävää, että koulut aikoinaan kunnolla käyneellä setämiehellä on massia. M50v
Muuttaisin Jenkkeihin meren ääreen.
Kumpikin lapsi saisi 300 tuhatta ennakkoperintönä, miehelle ostaisin auton ja veneen ja loppuraha jäisi odottamaan asunnon ostoa.
Ostaisin kivan asunnon, jättäisin omani vuokralle ja sitten varmaan en tekisi enää töitä.