Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö kännykkää autoa ajaessasi?

Vierailija
14.06.2014 |

Moniko soittelee ja tekstailee tai somettaa samalla kun ajaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet aiheesta tehtyjä valistusvideoita? Näiden jälkeen ei tee mieli vähään aikaan räplätä kännykkää liikenteessä. Tässä yksi englantilainen.

http://techcrunch.com/2009/08/16/anti-texting-while-driving-message-hits-home-warning-graphic/

Vierailija
2/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on bluetooth, joten vastaan jos soitetaan, itse en ajaessa soita edes sitä käyttäen, vaan pakkotilanteessa pysähdyn. 

Tänään(kin) oli tilanne, jossa häslääjä näkyi puhuvan kännykkään, kun ohitetttiin, en ajanut itse, joten ehdin vilkaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain liikennevaloissa. Pidän kapulan äänettömänä ajon aikana, ettei iske houkutus.

Vierailija
4/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelen ja vastailen puheluihin, luuri kytketty auton järjestelmään. En tekstaile tai someta.

Vierailija
5/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun se on laitonta, mutta syön hampurilaisia, luen karttaa, juttelen muiden autoossa olevien kanssa jne

Vierailija
6/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä luuria. Mulla on autossa järjestelmä. Ratissa luurin kuvat mistä voi vastaa ja lopettaa puhelun.

En tekstaa tai ole somessa ajaessa.

Vierailija
7/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloinhan ei ole juuri mitään muuta tekemistä. Muulloin on kädet täynnä työtä eikä ole aikaa mihinkään tyhjänpäiväisyyksiin.

Vierailija
8/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
9/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näppään whatsapp -viestin aina työkaverille aamulla töihin mennessä. Kaveri tulee mun kyydillä ja aina siinä samassa kohtaa laitan hänelle viestin. Se viesti on aina sama joten sen pystyn kirjottamaan katsomatta puhelinta.