Kerro kokemuksiasi Venlaflaxinista!
Sain reseptin masennukseen. Pakkausselosteen kuvaus hirvittää.
Kommentit (24)
siis annostusta vähennetään pikkuhiljaa, joten aivot ehtivät sopeutua tilanteeseen eikä vieroitusoireita tule
Toimii mulla ihan hyvin. Ekat pari viikkoa oli hieman huonoa oloa ja päänsärkyä, mutta sen jälkeen ei mitään negatiivista. On vienyt pois aiemmin päivittäin vaivanneen makeanhimon. Muuten syöminen on nykyään paljon järkevämpää (ei ihme mielihaluja). Olo on pirteämpi ja mieliala positiivisempi. Parisen kuukautta olen nyt syönyt, ensin annostus 75 sitten nostettiin 150, minkä jälkeen alkoi kunnolla näkyä vaikutuksia.
Pahoitteluni tekstin sekavasta jäsentelystä (kirjoitan kiireellä)!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:00"]
Toimii mulla ihan hyvin. Ekat pari viikkoa oli hieman huonoa oloa ja päänsärkyä, mutta sen jälkeen ei mitään negatiivista. On vienyt pois aiemmin päivittäin vaivanneen makeanhimon. Muuten syöminen on nykyään paljon järkevämpää (ei ihme mielihaluja). Olo on pirteämpi ja mieliala positiivisempi. Parisen kuukautta olen nyt syönyt, ensin annostus 75 sitten nostettiin 150, minkä jälkeen alkoi kunnolla näkyä vaikutuksia.
Pahoitteluni tekstin sekavasta jäsentelystä (kirjoitan kiireellä)!
[/quote]
onko ummetusta?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:36"]
Minulla lakkasi seisomasta mutta ei se haittaa kun ei ole miesmuistiin tehnyt mielikään. Olen yrittänyt vuoden verran lopetella, helvetilliset sähköiskut tulevat vielä muutaman päivän välein ja niiden tullessa otan yhden 37,5 mg.
Jos minulta kysyttäisiin, niin sanoisin, että tuo lääke on vedettävä markkinoilta välittömästi ja valmistajan tulee korvata niille jotka joutuvat syömään sitä vieroitusoireiden takia.
[/quote]
Mikset käy lääkärillä ja he suunnittelevan lääkkeen lopettamisen? Siinä menee monta viikkoa vähentää annostusta kerralla, mutta vieroitusoireita ei ole. (tai ainakaan niin pahoja)