Muistakaa köyhät lapsilisät tulee vasta juhannuksen jälkeen.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:00"]
Eli oot käynyt tarkistamassa, milloin saa rahaa..?!
Oletko teiniäiti vai muuten vaan kypsymätön, kun arvioit ihmisiä varallisuuden perusteella?
[/quote]
Jokainenhan lapsilisäpäivät tietää ja en ole teiniäiti inhoan vain köyhiä ihmisiä, köyhyys on ihmisen omaa syytä.
Juu mä tiedän! Mulla on grilliin lihat ja makkarat jo pakkasessa. Ostin kun oli vielä rahaa. Kasvikset käyn ostamassa, niihin ei montaa ropoa tarvitse.
Tuliks sulle hyvä mieli ap, tollee pienesti pääsit vittuilee?
Hyvä että muistutit! Kiitos sinulle ja oikein hyvää juhannusta!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:03"]
Juu mä tiedän! Mulla on grilliin lihat ja makkarat jo pakkasessa. Ostin kun oli vielä rahaa. Kasvikset käyn ostamassa, niihin ei montaa ropoa tarvitse.
Tuliks sulle hyvä mieli ap, tollee pienesti pääsit vittuilee?
[/quote]
Tuli oikein hyvä mieli. Köyhyys on jokaisen oma valinta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:00"]
Oletko teiniäiti vai muuten vaan kypsymätön, kun arvioit ihmisiä varallisuuden perusteella?
[/quote]
Jokainenhan lapsilisäpäivät tietää ja en ole teiniäiti inhoan vain köyhiä ihmisiä, köyhyys on ihmisen omaa syytä.
[/quote]
Mä en kyllä ikinä tiedä, milloin ne maksetaan.. Mutta kiitos siis, kun tiedotit. Ei tarvitse käydä Kelan sivuilla tarkistamassa, jos tekee tiukkaa Jussin jälkeen.
Kypsymätön ja ahdasmielinen ihminen olet joka tapauksessa.
Olemme syöneet puuroa ja makaroonia muinakin juhannuksina.
Minä olen köyhä opiskelija/yh-äiti. Äitiyspäiväraha tulee miniminä ja päälle sitten muut suht pienet summat mitä minulle kuuluu. Silti tili ei ole koskaan lähellekään tyhjä enkä joudu kituuttamaan, tokikaan en elä herroiksu myöskään. Eiköhän se ole enemmän kiinni siitä, mihin rahansa laittaa ja mitä kokee itselleen tärkeäksi :)
Onneksi on rikas mies ni no paniks! ;)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:40"]Onneksi on rikas mies ni no paniks! ;)
[/quote]
Ihanaa joku köyhä yh on heti vetäny kilarit ja peukun alas :D ihania köyhiä täällä<3
Ihan asiallinen ilmoitus. Viimeistään torstaina tulee kuitenkin niitä urpoja utelemaan, että koska tulee lapsilisät ja voi voi kun ei ole ruokaan (ryyppäämään) rahaa.
Kiitos tiedosta en muuten olisi koko rahaa edes muistanut :D
onneks tulee kesälomarahat just ennen jussia
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:52"]
onneks tulee kesälomarahat just ennen jussia
[/quote]
sama. 3000e maanantaina.
Onneks saa pankkikortilla vedellä tilit miinukselle jo jussina, ni ei tartte välittää maksupäivistä. Ap ilmoittaa täällä muille maksupäivän, kun itse saa rahaa vasta heinäkuussa sossusta...
Mistä lähtien lapsilisät ovat olleet vain köyhien yh-äitien etuus? =0
Kun aloittaja on kerran niin varakas niin miksi ihmeessä on tarve katsoa noin tarkkaan milloin ne maksetaan?
En muuten koskaan söisi puuroa enkä makaronia. Verensokerini nousisi taivaisiin.
Terveet elämäntavat kunniaan.
En juo alkoholiakaan koskaan, mutta se on oma valintani.
Enemmän tälläiselle yh:lle on ongelmana se, että miten taas tuon kaiken sen ruuan kotiin mitä ostan pyhien takia autottomana?
Taksilla se kai on taas tuotava sillä määrät on isoja mitä yleensä haen kerralla oli Jussit tai ei.
Terkuin: 5 lapsen yh, joka saa lapsilisät aivan kuten saavat muutkin Suomalaiset äidit/isät, jotka lapsistaan huolehtivat