Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoitu ja ylpeä siitä!

Vierailija
21.06.2021 |

Minulla on lukuisia tatuointeja ja olen ylpeä niistä.

Omat tatuointini kertovat mun elämän eri vaiheista. Entisten, nykyisten ja tulevien poikaystävieni nimet on tatuoitu kroppaani. Lisäksi viiden lapseni nimet, syntymäajat ja kuvat löytyy myös. Löytyy myös kuvia eläimistä, sarjakuvahahmoista, linnuista, tribaaleista, ornamenteista, erilaisia tekstejä, runoja, laulun sanoja, Marilyn Monroen kuva jne.

Ihanaa lähteä rannalle esittelemään näitä mun elämän tatuoituja eri vaiheita. Kukkahattutädit saavat pahoittaa mielensä. Ainakaan en ole mikää tylsä suomalinen hissukka. Vaan räväkkä ja erikoinen !

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle tatuoinnit on jotenkin outoja tai ihmeellisiä? Itselläni ei ole tatuointeja, mutta jos jollakin toisella on niin ei liikauta suuntaan tai toiseen. Omassa nuoruuden kaveriporukassani oli pitkätukkaisia miehiä, lävistyksiä ja tatuointeja jo 80- luvun lopulla ja 90- luvun alussa. Kaikista tuli ns. kunnon kansalaisia (mm. tutkija, opettajia, lastentarhanopettaja, nuorisotyöntekijöitä, sossuja, psykiatrisia sairaanhoitajia).

Vierailija
22/22 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä tatuoiduilla ole elämässä mitään muuta millä päteä?

Kovasti tunnutte pitävän itseänne niin kovin uniikkeja vain sen takia kun on kehossa mustetta.

Otsikon kirjoittaja keksi tänä päivän lööpinsä,tälläkertaa tatuinnit aiheena. Iltaan päästään menee jo seksin pissan tai kakan puolele aihe häneltä.Tatuoinit ovat mahtavia! heti kun voitan piikki kammon otan itselleni sen.Näkyvälle paikalle on aina esillä oli kesä tai talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä