Ootko koskaan elämäsi aikana langennut Janneen?
Tahdon tietää, paljonko meitä on. Symppis muuten kyllä :(
Kommentit (83)
En taida kyllä olla Janneen langennut. Mutta ala-asteella meidän luokalla oli kaksikin Jannea, ihan kivoja poikia molemmat!
Haluat siis tietää pettääkö miehesi? Jos nyt laittaisit sukunimen perään niin helpottas.
Janne-nimisiä miehiähän on paljon.
Olen:( . Ihanat silmät. Alfauros.
Jannen kanssa tuli hengattua jotain 10 vuotta sitten. Kiva poika, mutta ei sitten kuitenkaan synkannut.
Taitaa olla aikamoinen paskiainen. Kiertää Suomea..
Teininä kyllä! Osoittautui sellaiseksi janneksi, joka oli styylannut joka toisen mimmin kanssa, minä hölmö en vaan tiennyt kun olin vasta alkanut liihottelemaan kylillä..
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:03"]Taitaa olla aikamoinen paskiainen. Kiertää Suomea..
Mikä sika:D
Taas. Sä rupeet oleen jo pakkomielteinen. Yrittäsit nyt aikuinen nainen uskoa ettei Janne ole kiinnostunut sinusta muuta kuin kaverina.
No hyi, kyllä oon nyt kun muistutit. Olin nuori, hölmö ja ajattelematon. Janne ei ollut pessyt hampaitaan kun pussattiin :(
Onko aloittajalla Janne-pakkomielle? Mistähänpäin Suomea Janne mahtaa olla kotoisin ja minkä ikäinen?
Olen kyllä, se oli ihana mies. Mä olin vaan vähän liian nuori silloin (17) kun Janne oli jo 25. Eikä siitä sormetusta kummempaa tullut.
Valitettavasti on, yritän päästä eroon:) Yritän ennaltaehkäistä, että kukaan muu ei joutuisi samaan tilaan.
-ap
JOO!!! ooh se oli ihana, vieläkin joskus mietin.
Teininä joo. oli ensimmäinen poikaystäväni, sairastuin sitten masennukseenkin hänen tekemiensä tekojen jälkeen. Ei voinut nuori tyttö niitä ymmärtää. :)