Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAAPUUWA! OTANKO YHTEYTTÄ?

Vierailija
13.06.2014 |

Pari viikkoa sitten tapasin baarissa kivan miehen, oli ensin silmäpeliä ja sitten hän tuli hakemaan tanssimaan, juteltiin jne. sitten päädyttiin illan päätteeksi sänkyyn...

Mies vaikutti erittäin kiinnostuneelta minusta; kehui ulkonäköä, kyseli elämästäni, sanoi että minussa on sitä jotain, sanoi että haluaisi viedä mut syömään jne.. kun oltiin harrastettu seksiä ja olin siinä lähtöä tekemässä hän vielä sanoi ettei haluaisi mun lähtevän ja ehti kuulemma vähän ihastua...

Ongelma tässä on, että muhun iski joku pieni "paniikki" etten antanut lainkaan miehen ymmärtää että olisin hänestä kiinnostunut enempää tms. eikä sitten vaihdettu numeroita.

En nyt halua avautua tarkemmin miksi iski "paniikki" mutta siis hän halusi vielä antaa lähtösuukon ja varmisteli pääsenkö kotiin...

Nyt sitten olen jälkeenpäin miettinyt tätä miestä.. Oli aika ihana tyyppi ja komea... Tiedän missä mies asuu ja mietinkin pitäisikö käydä "soittelemassa ovikelloa" eli ottaisinko häneen tavalla tai toisella yhteyttä..? Mielenkiinnosta tahtoisin tietää niin miesten kun naistenkin mielipiteitä...

Niin ja tiedostan sekin että ihmiset voi puhua pehmoisia vain senkin takia että pääsevät sänkyyn ja ei haluta että seksi partneri lähtee yöllä kotiin, jotta voisi "saada" aamullakin, mutta mutta tuntuu nyt kuitenkin että tässä oli jotain muutakin...

Ja kerronpa vielä että ei, mulla ei ole yleensä tapana harrastaa yhden illan juttuja.

Asiallista keskustelua aiheeseen toivon, kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta sille kirje!

Vierailija
2/4 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kommentista, itselläkin kävi tuo kirjeen vieminen mielessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa :) Se jättää kummallekin pelivaraa. Yleensä tuollaisiin tuntemuksiin kannattaa luottaa :)

Vierailija
4/4 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehdotuksia mitä kirjeeseen rustaisin? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi