minkälaisia ovat popin talvihanskat ?
kävin tänään kampin popissa ja huomasin ihan mehevän tummanruskeita talvihanskoja. myös päähineitä mutta hanskat miellyttivät enemmän. hinta kohtuullinen 14,90 euroa.
kenellä on kokemusta noista hanskoista ? päällä heijastinnauha ja kämmenpuolella kumimainen materiaali. sisältä jotain pehmeää materialia, aika paksut.
yleensä olen tykännyt ainakin popin vaatteista, mutta asusteista ei ole kokemuksia. kertokaahan olisiko hyvä ostos !
Kommentit (6)
varmaan jo kolmena talvena PoPin talvivaatteet asusteineen (siis hanskat ja lakit).
Hanskat ovat olleet lämpöiset ja hintansa arvoiset. Nytkin on vanhemmalle jemmassa, mutta nuorempi tarvitsisi hanskat ja yhden hatun tarvitsisin myös.
Olin ajatellutkin huhuilla täällä olisiko jollain käyntiä PoPin liikkeessä ja voisi shopata minulle hanskat ja hatun? Olisin tosi kiitollinen :)
Meillä oli tarkoitus tulla Hesaan syyskuun alussa, mutta nyt on reissu peruuntunut kun isäni on sairastunut niin ei uskalleta lähtä matkaan :/
-Pyykkis
kun tarkastan vielä nuo väri ja koko asiat ;)
Pyykkis
jotka ovat rohkaisevia. sittenpä minäkin kokeilen. tähän saakka kokemukseni PoPista ovat pääosin myönteisiä- yhdestä syystakista lähti aika nopeasti purkautumaan se PoPin merkki, muita " vikoja" en ole havainnut...että mieluummin 15 euroa PoPille kuin 30 euroa reimatecille yksistä hanskoista---
toivottavasti pyykkis saat omasi tyttönuken kautta !
PoPin ulkovaatteisiin eikä meille enää Reimoja tule ;)
Paitsi ehkä Peuharin muodossa..
Pitää nyt ensin katsoa millaisia nämä Keski-Suomen talvet ovat.
Harvemmin intoudun kirjoittelemaan vaikka tiiviisti seurailen näitä
vaatekeskusteluja.
Mutta enköhän saa haluamani tyttönuken shoppaamana.
Jospa pääsisin itsekkin talven päälle käymään ostoksilla.
Pyykkis
Olivat kestävät ja lämpimät. Kosteudenpitoa ei tullut kokeiltua, kun olivat lämpimyytensä vuoksi pakkaskäytössä.