Pitääkö 16- vuotiaan lähihoitajaopiskelijan pestä perseitä kesätöissä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kesätöissä ilman mitään koulutusta, tällainen kaupungin tarjoama nuoriso työpaikka. Siellä kyllä pesin mummot ja papat. Nostelin läskejä/pesin ja kuivasin jne. Muutenkin se olin minä joka vanhukset hoiti, hoitajat istui yhtään liioittelematta koko päivän kahvilla. Vain aamulla tunti tehtiin töitä, ruoka tarjottiin mut muuten vain kahvihuoneessa koko porukka. En viitsi edes kertoa törkeimpiä juttuja mut jotain kertoo se että pissavaivaiset istui koko päivän vessassa, jos joku soitti hälytyskelloa, ei menty katsomaan jne,
Pälkäne?
Vierailija kirjoitti:
Jos perseiden pesu kuuluu työnkuvaan, niin sitten pitää pestä. Ja jos tuntuu, ettei kaikkea osaa, niin aina kannattaa kysyä rohkeasti neuvoa.
Ole tyytyväinen, että ylipäänsä sait kesätöitä, ja vieläpä oman alan kesätöitä. Aika moni jäi kokonaan ilman työpaikkaa. Hyvällä tuurilla saat kesätyöt hyväksiluettua harjoitteluksi.
Miten olisi tuo peffa tai suomalaisittain takapuoli, pylly. Eikö jo riitä, että aina puhutaan halventavasti vanhuksista. Ihmiset, sinäkin vanhenet ja jos elää saat elintoimintosi lunnollisesti ennemmin tai myöhemmin ovat sillä kantilla, että tarvitset itsesi siivoamiseen apua, haluatko, että apuhoitaja puhuu siinä sinulle perseestäsi? Mitä? hmettelen millaisen kotikasvatuksen olette saaneet, hävetkää.
Voihan sitä mennä töihin jossa työ enemmän ohjauksellista eikä niinkään pesushoitoa?
T. lh joka ei pyllyjä pese
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kesätöissä ilman mitään koulutusta, tällainen kaupungin tarjoama nuoriso työpaikka. Siellä kyllä pesin mummot ja papat. Nostelin läskejä/pesin ja kuivasin jne. Muutenkin se olin minä joka vanhukset hoiti, hoitajat istui yhtään liioittelematta koko päivän kahvilla. Vain aamulla tunti tehtiin töitä, ruoka tarjottiin mut muuten vain kahvihuoneessa koko porukka. En viitsi edes kertoa törkeimpiä juttuja mut jotain kertoo se että pissavaivaiset istui koko päivän vessassa, jos joku soitti hälytyskelloa, ei menty katsomaan jne,
Pälkäne?
Ompa hyvä, että rohkenet kertoa! Toivotaan, että ihmisen, vanhan ihmisen kunnioitus palaisi!
Juuri siksi, että työhön kuuluu hyvinkin intiimeissä asioissa avustamista, olen sitä mieltä, että tuohon koulutukseen ei pitäisi ottaa ihan hirveän nuoria.
Ja kyllä minä ymmärrän, että tuo saattaa pelottaa, on aika ymmärtämätöntä esittää, ettei 16-vuotiaasta tytöstä tuntuisi yhtään kiusalliselta pestä miesten intiimejä ruumiinosia.
joo pitää pestä ja kullejakin hoitaa
Muista pestä sit se esinahkan aluinen, koska siellä muhii vaaleaa haisevaa töhnää.