Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies sanoi että olen näyttänyt viime päivinä nätiltä

Vierailija
13.06.2014 |

Mutta että takapuoleni on karsea. (Se on siis aika lattana). Just. Menköön sitten vieraisiin saatana.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/27 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukoistavalta miehesi näyttää?

Ehdit vielä treenata itsellesi juuri sellaisen kropan, jonka haluat. Älä välitä miehesi hölmöistä kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:24"]

Kuinka kukoistavalta miehesi näyttää?

Ehdit vielä treenata itsellesi juuri sellaisen kropan, jonka haluat. Älä välitä miehesi hölmöistä kommenteista.

[/quote] mies ei varmaan ajattele että hänen ulkonäöllään on tekemistä sen kanssa, millainen perse mulla on tai mitä mies siitä sanoo. Ja perseestähän se persekin on. Aion kyllä treenata ihan itsenikin takia, mutta olisi liian nöyryyttävää antaa miehen enää vahingossakaan koskea perseeseeni millään tavalla! ap

Vierailija
4/27 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis lihonut 30kg, toisin kuin mä! Ap

Vierailija
5/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin tänään ihan asiallisestikin aiheesta ja mies vakuutteli ettei tarkoitus ole ollut pahoittaa mieltäni ja ettei se pidä mua ällönä tms. Mutta mä sanoin että tällä kertaa tunnen itseni niin ällöksi, että tilanteen korjaaminen tulee viemään kauan. Mies meinasi että eiköhän se parhaiten korjaannu siten, että kumpikin koittaa käyttäytyä toista arvostaen. Saapa nähdä, miten käy. Ap

Vierailija
6/27 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin takapuoltani peilistä ja se on kyllä todella roikkuva lätty, etenkin kun en ole raskauden takia jaksanut kuukausiin käydä salilla. Sanoin siis miehelle että menee vain vieraisiin ja että pyydän anteeksi ruman pyllyni puolesta ja yritän pysyä poissa miehen silmistä kotona. Ap

Vierailija
7/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän loppui siis yhden avioparin seksielämä, joka onkin jo vuosia ollut nihkeää miehen haluttomuuden - joka kohdistuu siis vain minuun -takia. Ostan hieromasauvan. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun mies arvostelee jotakin ruumiinosaani. Itsetuntoni on nollassa. Ap

Vierailija
8/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä tosi törkeetä! En tajua miks pitää arvostella rakkaansa ulkonäköä tolleen.. Ellei tää nyt ollu sellanen tilanne et ap kysyi mieheltä mitä mieltä ja mies oli rehellinen. Toki asian ois voinut ilmaista siinäkin tapauksessa toisella tavalla kuin "karsea".

Vierailija
9/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:04"]Tähän loppui siis yhden avioparin seksielämä, joka onkin jo vuosia ollut nihkeää miehen haluttomuuden - joka kohdistuu siis vain minuun -takia. Ostan hieromasauvan. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun mies arvostelee jotakin ruumiinosaani. Itsetuntoni on nollassa. Ap

[/quote]

Mä en yleensä sano tätä mutta JSSAP!! Ihan oikeesti. Kuulostaa ällöttävältä lihavalta sialta, jolla ei pitäisi olla mitään sanottavaa kenenkään muun ulkonäöstä, eikä edes raskautta voi käyttää ukkosi syynä tuohon järkyttävään omaan lihomiseensa.

Vierailija
10/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
11/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten käsitä näitä naisia, jotka vain kuvittelevat omassa päässään olevansa rumia/löysiä/haisevia tms. ilman että mies on vähänkään vihjaissut mitään sinne päin ja aiheuttavat turhaan isot ongelmat. Toista se on mun tilanteessa, kun olen toistuvasti saanut kuulla olevani epäviehättävä ja lukuisat perustelut vielä siihen päälle. Pitäisikö sellaisen jälkeen olla mielissään, jos mies kehuu nätiksi (kauniiksi ei ole koskaan sanonut, koska en ole sen mielestä kaunis) ja sivulauseessa mainitsee ällöävänsä persettäni?! Ap

Vierailija
12/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä uskon mahdollisuuteen, että mies tajuaa muuttaa käytöstään, enkä ole jättämässä kun hyviä puolia on silti enemmän. Ja pienet lapset jne. Mun pitäisi vain saada itsetuntoni paremmaksi ja riippumattomaksi miehen antamasta palautteesta. Ap

Vierailija
13/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi laiha kun tavattiin, joten ei se 30kg ole sillä vielä järkyttävää lihomista ja osa siitä on lihastakin.... Mutta tosiaan tilanne on harvinaisen perseestä. Pakkoko mulla on olla niin paskat persegeenit! Ap

Vierailija
14/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:18"]Mies oli tosi laiha kun tavattiin, joten ei se 30kg ole sillä vielä järkyttävää lihomista ja osa siitä on lihastakin.... Mutta tosiaan tilanne on harvinaisen perseestä. Pakkoko mulla on olla niin paskat persegeenit! Ap

[/quote]

30 kg pn ihan hirveä painonnousu jos ei kaveri ole ollut keskitysleirikunnossa aikaisemmin. Eikä tosiaan edes VOI olla kaikki lihasta. Oma mieheni on lihonut hoikasta nuoruudestaan viitisen kiloa ja hänelläkin on näkyvissä pieni vatsakumpu, sun ukkosi on varmaan enemmän tyyppiä Muumipappa...

Vierailija
15/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihän se sun miehes on. Tartu sitä jenkkakahvoista kiinni ja puristele vähän. Naureskele, että tännehän näyttää ne sun perseen täytteet muuttaneen.

Vierailija
16/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:28"]Läskihän se sun miehes on. Tartu sitä jenkkakahvoista kiinni ja puristele vähän. Naureskele, että tännehän näyttää ne sun perseen täytteet muuttaneen.

[/quote] tietysti olen sanonut sille siitä ja yrittää se laihtua. Yksi ristiriita meillä on se, että mies ei tunnu tajuavan kommenttiensa vaikutusta itsetuntooni, kun hänelle ei ilmeisesti käy niin. Välillä on tuntunut että mies tarkoituksella sanoo jotain ikävää ulkonäöstäni, jotta oppisin olemaan välittämättä liikaa ulkonäöstä. Tuosta on kyllä aikaa...ap

Vierailija
17/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli sellanen et aina huomautti kuinka joku muu näyttää paremmalta ja tuijotti avoimesti muita naisia ja kehotti useasti mua ottamaan silarit. Itsetunto oli ihan järkyttävän huono vaikkei edes montaa vuotta seurusteltu. Erosta on nyt jo useampi vuosi, itsetuntoa olen vähän saanut kasattua mutta silti huomaan ettei se nyt vieläkään parhaimmasta päästä ole. Ehkä joskus löydän vielä hyvän miehen joka rakastaa mua tälläisena eikä halua mun muuttuvan.

Vierailija
18/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan. Kohtelette molemmat toisianne epäkunnioittavasti.

Vierailija
20/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä aion vastedes kunnioittaa miestä näyttäytymällä vain täydessä meikissä, kun kerran ainakin sellaisena kestän katseet - etupuolelta. Ap