Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tinder-miehestä

Vierailija
20.06.2021 |

Tapasin kuukausi sitten Tinderissä kivanoloisen miehen, jonka kanssa käytiin treffeillä. Treffien jälkeen mies sanoi, että haluaisi tavata uudelleen. Ei tehnyt kuitenkaan aloitetta tapaamiseen, mutta jatkoi viestittelyä. Olin itse vähän kahden vaiheilla, koska näin pieniä red flagejä miehen toiminnassa; oli kovin salaperäinen, kertoi tosi vähän itsestään ja haiskahti vähän alkoholille (oli sunnuntaipäivä). Lisäksi on pitkällä sairaslomalla töistä. Kahden viikon kuluttua ekoista treffeistä mies viestitti jotenkin marttyyrina, että "ei sitten tavattukaan uudestaan". Ajattelin, että voisin ehkä lähteä vielä kuitenkin toisille treffeille ja ehdotin tapaamista. Mies ei vastannut. Muutaman päivän päästä' tuli viesti: "tuu nyt keskustaan, haluun nähdä". Mulla ei ollut silloin mitään muuta ja sanoin, että joo, oon siellä puolen tunnin kuluttua.

Sen jälkeen mies on viestitellyt ja soitellut ihan koko ajan, haluaa jutella kaikesta ja kyselee mun asioista, MUTTA tapaamiset ei vaan tunnu onnistuvan. Eilen oli tulossa mun luokse kännissä ja sanoin, että tänne ei nyt voi tulla eikä ainakaan kännissä. Tänään soitti heti aamulla ja pahoitteli eilistä, ja sovittiin että nähdään tänään. No, illalla tuli viesti, että hän on koko päivän odottanut MUN soittoa ja ihmetellyt, etten haluakaan nähdä.

Mulla on tosi outo olo tästä kaikesta. Haluaisin kyllä nähdä, mutta epäilen että mies on juoppo eikä voi sen vuoksi sopia mitään etukäteen, kun ei tiedä pystyykö näkemään. Lisäksi hän kehittää koko ajan jonkinlaista draamaa meidän välille ja vaikuttaa aika epävakaalta. Inhoan tällaista ihme säätämistä ja sanoin hänelle tänään puhelimessa, etten halua tällaista jatkaa, mutta hän ilmeisesti luulee nyt meidän olevan jonkinlaisessa parisuhteessa. Hän tuntuu niin takertuvalta kaksien treffien jälkeen, että mua pelottaa sanoa, että tää oli nyt tässä... Miksi nää tinder-miehet on järjestään ihan sekopäitä???

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, millä paikkakunnalla tämä mies vaikuttaa?

Vierailija
22/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-miehet on sekopäitä, koska keski-ikäiset, vapaat miehet on sekopäitä. Normaalit ovat suhteissa / ottavat naisen heti erottuaan eivätkä tarvitse siihen Tinderiä.

Vierailija
24/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa. AP

Oletko varma tuosta iästä?

Vierailija
25/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa. AP

En ole varma, mutta muistaakseni sanoi olevansa tuon ikäinen. Tinder-profiilinsa on jo poistanut, en muista mikä ikä siinä oli. Väärällä nimellä oli kyllä Tinderissä, ainakin omien sanojensa mukaan. 

Vierailija
26/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kai se syy, että miksi Tinder-tyypit vaan ghostataan, jos ei juttu näytä toimivan.

Vierailija
27/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa. AP

En ole varma, mutta muistaakseni sanoi olevansa tuon ikäinen. Tinder-profiilinsa on jo poistanut, en muista mikä ikä siinä oli. Väärällä nimellä oli kyllä Tinderissä, ainakin omien sanojensa mukaan. 

Onko hänessä jotain fyysistä tuntomerkkiä? Kuulostaa kyllä siltä että kannattaa juosta karkuun jos mies tosiaan kaksien treffien jälkeen noin ripustautuu vaikkei nyt mun exä olisikaan mutta silti. Mut jos se on mun exä ton lisäksi niin vinkiksi että se on ihan täyskaheli.

Vierailija
28/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa. AP

Onko hänessä jotain fyysistä tuntomerkkiä? Kuulostaa kyllä siltä että kannattaa juosta karkuun jos mies tosiaan kaksien treffien jälkeen noin ripustautuu vaikkei nyt mun exä olisikaan mutta silti. Mut jos se on mun exä ton lisäksi niin vinkiksi että se on ihan täyskaheli.

Tosi isokokoinen, parrakas mies. 

Vierailija
29/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut sen kilttiksen...

Vierailija
30/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa. AP

Tosi isokokoinen, parrakas mies. 

Voi osua tai sitten ei. Mutta sinuna pysyisin kaukana jo näitten perusteella mitä olet tänne kirjoitellut.

Vierailija
31/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta kännikalaa hyi!

Vierailija
32/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäkään ei lakkaa hämmästyttämästä mistä te noita Tinder-miehiä kaivatte.

Omat kaverit olivat Tinderissä melkein kaikki. Ainoat jotka saivat seuraa olivat pelimies joka pyöritti naishaaremia kun vaimo odotti perheen esikoista, ja alkoholisti joka etsi lähinnä panoseuraa.

Kaikki loput, eli miehet jotka ovat nyt parisuhteissa ja perheenisiä, olivat näkymättömiä Tinder-naisille. Ja tykkäilivät ihan saman tyyppisistä naisista kuin naiset joiden kanssa ovat parisuhteessa nykyään. Silti saalis plus miinus nolla, livenä löysivät elämänkumppaninsa.

Miten te naiset selitätte tämän?

Vierailija
33/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhäkään ei lakkaa hämmästyttämästä mistä te noita Tinder-miehiä kaivatte.

Omat kaverit olivat Tinderissä melkein kaikki. Ainoat jotka saivat seuraa olivat pelimies joka pyöritti naishaaremia kun vaimo odotti perheen esikoista, ja alkoholisti joka etsi lähinnä panoseuraa.

Kaikki loput, eli miehet jotka ovat nyt parisuhteissa ja perheenisiä, olivat näkymättömiä Tinder-naisille. Ja tykkäilivät ihan saman tyyppisistä naisista kuin naiset joiden kanssa ovat parisuhteessa nykyään. Silti saalis plus miinus nolla, livenä löysivät elämänkumppaninsa.

Miten te naiset selitätte tämän?

Normaalien ja tervepäisten miesten profiileissa ei ole mitään sytyttävää, koska he ovat yhtä tavallisia kuin profiileja lukevat naisetkin.

Mutta pitkä ja komea menomies täydellisellä kiiltokuvaprofiililla tai jännis, nyt satelee niitä matcheja.

Vierailija
34/35 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/35 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-miehet on sekopäitä, koska keski-ikäiset, vapaat miehet on sekopäitä. Normaalit ovat suhteissa / ottavat naisen heti erottuaan eivätkä tarvitse siihen Tinderiä.

Keski-ikäinen sinkkumies Tinderissä = sekopää

Keski-ikäinen sinkkunainen Tinderissä = tavallinen, lähes aina jopa upea, kaunis ja älykäs

Hillitkää vähän tuota miesvihaanne.