Turhin keksintö?
Kommentit (33)
Mikro kuluttaa enemmän sähköä kuin vedenkeitin. Induktioliesi taas vedenkeittimen veroinen.
Mulla mikro ja vedenkeitintä en ylimääräisenä kapistuksena kaipaa. Sähkönsäästö niin marginaalinen.
Sähköpotkulauta. Mun puolesta kaikki Maapallon sähköpotkulaudat vois kipata mereen tai jonnekin hyvin kauas ihmisten ulottumattomiin.
Samppanjavispilä. Juu, ei ole kirjoitusvirhe.
Kaikki keksinnöt ovat turhia. Ihminen kuuluu luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jauhaa tuosta vedenkeittimestä, mutta voi sitten kertoa mikä on kätevämpi tapa keittää vettä?!
Mikroon vaan vesi! Ainakin meikäläisen mikrossa, joka on muuten vuosimallia 1985, saa polttavan kuumaa vettä jo tasan minuutissa. :)
Hienoa. Otappa aikaa, kun keität litran vettä mikrolla.
Vierailija kirjoitti:
Sähkösyöppö. Siis jos se täytetään täyteen ja annetaan aina veden jäähtyä käyttökertojen välillä.
2l termoskannuja saa muutamalla kympillä ja alle. Sen kun täyttää aamulla, niin on kuumaa vettä moneen tarpeeseen pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Perseensuristin (ei vaan toimi).
Ruotsalainen perseensuristin toimii kyllä, venäläinen taas ei surise eikä mahdu perseeseen.
Satisfyer. Ihan helvetin hankala vehe.
Se polttavan kuuma vesikö on sitten hyvä juttu? siihen kun kiireissäs upotat teepussin, niin johan roiskuu ympäriinsä ja iholle. Minulle vedenkeitin on ihan paras juttu, tarpeellisin ja käytetyin sähkövehje koko keittiössä.