Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisten meikkaamista!

Vierailija
13.06.2014 |

Olen kieltänyt myös oman emäntäni meikkaamasta. Nainen on kaunis, jos on ollakseen, myös ilman meikkiä.

Meikkaaminen on kuin auton ruosteiden yli maalaus. Piilotellaan virheet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsit?

Vierailija
2/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin rehellinen miehen mielipide. Kohta palstamammat hyökkää kimppuun. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnu emäntäs osata meikata kunnolla

Vierailija
4/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta kun mitä jos on ruosteinen, kuten mä mmm aknearpineni, kyllä mielelläni haluaisin olla yhtä nätti kuin muut. Siks meikkaan.

Vierailija
5/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, emäntä....

Vierailija
6/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa seurustelet sit vain sellaisten naisten kanssa jotka eivät meikkaa. Jos löytyy niin onnea teille ja jos ei löydy, niin nyrkki-Kyllikki on aina hollilla ja meikitön. Problem solved.

Vierailija
7/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten oon samaa mieltä, nainen on kaunis tai ruma oli sillä meikkiä tai ei, mutta ihomeikki on poikkeus. jos on kirjava tai epäpuhdas iho, on nainen huomattavasti kauniimpi taitavasti meikattuna. muuten meikki tekee naisesta vaan erinäkösen, eikä useinkaan varsinaisesti kaunista tai rumenna.

Vierailija
8/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miesten parranajoa. Miehen kuuluu olla luonnollinen! Miksi partaa pitää piilotella, ajella pois aina vaikka se on tullakseen? Jos parta ei kasva niin se on jo ihailtavaa, mutta parran pitää antaa kasvaa. Miksi miehet yrittävät tehdä vaikutuksen naisiin ajamalla partansa? Oksettavaa käytöstä.

Vierailija
9/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:02"]

Voi mutta kun mitä jos on ruosteinen, kuten mä mmm aknearpineni, kyllä mielelläni haluaisin olla yhtä nätti kuin muut. Siks meikkaan.

[/quote]

Silloin sinulla on itsetunnon kanssa ongelmia. Kauneus on katsojan silmissä. Toiselle ruma on toiselle ruusu.

Ajattele autona asia. Myydään auto ruosteettomana, koska on ylimaalattu, mutta kun maalaus katoaa, ruosteet tulee näkyviin. On myös ihmisiä, jotka tykkäävät ruosteen ulkonäöstä.

T:Ap

Vierailija
10/10 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös miehiä, jotka tykkää laittautuneista naisista. Maailma olisi aika ankea ja väritön heille jos kaikki naiset olisi sellaisia "harmaavarpusia" kuin sinun fantasioissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän