Oletko koskaan kokenut, että sinun on ollut pakko antaa
miehellesi pillua?
Siis vastoin omaa tahtoasi, ei välttämättä väkisin.
Kommentit (24)
Exälle oli "pakko" antaa. Siis ihan kamalaa, kun toinen vonkaa ja vonkaa ja itellää menee halut ja hermot ja sitten toinen alkaa mököttämään ja tiuskimaan, niin ei todellakaan tee mieli edes toisen lähelle. No oltiin niin nuoria, että sen voi laittaa siihen nuoruuden piikkiin. Eiköhän se exäkin siitä jo laantunut halujensa kanssa.
Nykyinen mies ei taas ikinä vonkaa ja voidaan olla lähekkäin ilman mitään seksiin aikomustakaan ja ilman mitään mökötyksiä, tiuskimisia. Mielellää sitä puuhasteleekin kun on hyvä olla toisen kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:29"]
Painostuksen "uhrina" olen antanut, helpompi se kuin jatkuva jankutus ja vaatiminen. Mutta en todellakaan mene siihen raiskaukseen mukaan eli himot ei herää enkä lämpene. Makaan miehen alla poissaolevana ja inhoan koko tilannetta. Mies joskus tiuskaisee, että yrittäisit edes olla mukana, mutta kiitos ei, en näyttele sängyssä.
[/quote]
Tää on sanasta sanaan, kuin mun kynästäni. Mä teen kans just noin. Makaan itse aivan lahnana miehen alla. Joskus musta tuntuu kyllä sille, et sitä itseäänkin nolottaa pikkaisen siinä vaiheessa se tilanne, kun mä nuosen pumppauksen loputtua ja miehen mällien valuessa reisille putsaamaan paikkojani. Onko sun miehelläsi havaittavissa samaa?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:29"]
Painostuksen "uhrina" olen antanut, helpompi se kuin jatkuva jankutus ja vaatiminen. Mutta en todellakaan mene siihen raiskaukseen mukaan eli himot ei herää enkä lämpene. Makaan miehen alla poissaolevana ja inhoan koko tilannetta. Mies joskus tiuskaisee, että yrittäisit edes olla mukana, mutta kiitos ei, en näyttele sängyssä.
[/quote]
Tää on sanasta sanaan, kuin mun kynästäni. Mä teen kans just noin. Makaan itse aivan lahnana miehen alla. Joskus musta tuntuu kyllä sille, et sitä itseäänkin nolottaa pikkaisen siinä vaiheessa se tilanne, kun mä nuosen pumppauksen loputtua ja miehen mällien valuessa reisille putsaamaan paikkojani. Onko sun miehelläsi havaittavissa samaa?
[/quote]
Jotain surun ja nolouden ja häpeän puolivälistä. Kai sitä sattuu se, että naisensa ei halua häntä/seksiä vaan priorisoi esim nukkumisen huonon seksin edelle. Ja siitähän koko touhussa on kyse, surkeasta seksistä, jossa mies ei saa naista haluamaan itseään edes sen vertaa, että nainen vaivautuisi esimerkinomaisesti hieman voihkimaan ja liikuttamaan lanteitaan.
Olen sanonut miehelle, että en voi väkisin häntä haluta. Jos hän silti haluaa seksiä, niin asia OK, mutta minua itseäni hän ei voi pakottaa mukaan, vaikka kehoni on käytössään.