Todella vaikeata olla tämän kuumuuden takia
Itkettää ihan, hirvittävän tukalaa ja tuntuu etten saa kunnolla happea. Meillä on sisälämpötilakin +30 huitteissa lähes koko ajan.
Pää ei toimi, äsken totesin tyynyliinasta että siihenhän minä sen sängylle juuri pistin, kun mies sitä etsi, mutta eipä ollutkaan kun oli vielä kuivumassa. Yhtenä päivänä töissä lähdin hakemaan keittiöstä aterimia itselleni vain muistaakseni siellä keittiössä, että ainiin otinhan minä ne, olivat tarjottimella paperin alla.
Vttu että on paska olo ja alkava työviikko ei ilmastoidussa pätsissä maski naamalla ja ulkona auringossa, kuolen 🥵🤯🤬😥
Kommentit (8)
Kovat on pään ajat kun lämpö koettelee ja vielä maski työssä. Pakko vain elää ja sietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksette osta ilmastointilaitetta? muutamalla satasella saa.
Töihin vai?
Kun ei oikein natsaa nuo poistoputket, esim.makuuhuoneessa ei mitään mahkuja saada sitä putkea mistään lävestä ulos.
Ja töistä turha sanoa mitään.
Ap
Otan osaa. Itseänikin ottaa päähän tämä helle kun makkariin paistaa aurinko näin iltaisin ja tuntuu että happi loppuu.
Huoneen lämpömittari näyttää 30 astetta eikä vielä edes ole se pahin porotus päällä.
Pari päivää tätä hellettä vielä ja sitten jo tuntuu painajaismaiselta. 🥵
Kovasti tsemppiä työviikkoon. Itse olen sairaslomalla kun jalka murtui. Kipsi jalassa on melko hiostava olla.
Työnantajalla on velvollisuus järjestää työpaikan lämpötila niin, että voi työskennellä ja/tai on oikeus ylimääräisiin taukoihin. Onko teillä työsuojeluvaltuutettu?
Kotiin ilmastointilaite. Hätäensiapuna tuulettimia ha niiden eteen jääkulhoja, sänkyyn kylmäpatruunoita etenkin pääpuoleen, peitoksi iso, märkä pyyhe, istuessa jalat vatiin, jossa on kylmää vettä.
Onneksi olin viisas ja hain ilmastointilaitteen ajoissa. Tyhmät kärsii.
Miksette osta ilmastointilaitetta? muutamalla satasella saa.