Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat lokkeilijat, mitä tiedät

Vierailija
13.06.2014 |

Onko itselläsi tai puolisollasi "kavereita", jotka kokevat oikeudekseen pummia muilta kaiken tarvitsemansa?

Kerro parhaimmat palat!

Aihe tuli mieleeni, kun mieheni kaveri Lokki isolla ällällä ja väkisinkin käy mielessä, että paljonko näitä oikeasti on... Tyyppi siis elelee sossun rahalla ja on patalaiska laiskimmasta päästä. Rahat käytetään muuhun kuin ruokaan ja pidetään itsestäänselvänä, että kaverit sitten ruokkivat hänet. Työssäkäyviä kavereita ei ole kuin muutama (mieheni mukaan lukien), joten roikkuu sitten koko ajan näiden kintereillä kerjäämässä rahaa tai ruokaa.

Hermo menee välillä niin, että voisi kiljua. Mies kun on vielä niin kiltti, ettei aina edes tajua kuinka viedään ihan pässiä narussa ja itse en hyväksy, että senttiäkään yhteisestä taloudestamme käytetään mokomaan pummiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kotirouva ilman lapsia jota haittaa, että toinenkin lokki pyörii haaskalla ?

Vierailija
2/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan tuttava kutsuttiin perheineen meille kylään, grillijuhliin. Piti lainata sitten hänelle myös matkarahat (joita ei kahdenkaan vuoden päästä ole kuulunut takaisin) ja hakea perhe asemalta, kun eivät osanneet valita oikeaa bussia meidän kaupungin huikean isosta kuuden linjan satsista. Lääkkeitä on tuttava kysynyt monesti avomieheltäni, koska molemmilla on ylivilkkaushäiriö. Lopulta sanoin miehelleni, että lääkkeet ovat henkilökohtaisia, vaikka kuinka olisi sama diagnoosi. Epäilin muutenkin, ettei tuttava ihan käyttänyt annettujen ohjeiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:25"]

oletko kotirouva ilman lapsia jota haittaa, että toinenkin lokki pyörii haaskalla ?

[/quote]

??

Mikäs helvetti tämä oli? :D

Vierailija
4/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen yhden elämäntapapummin joka etsii naisia itselleen elättäjäksi. Mies ei viitsi käydä töissä, välillä hän kyllä työskenteli, mutta sai joka paikasta potkut ennen pitkää. Mies on velkaa monille kavereilleen, etenkin naisille (=panoille). Käy kavereillaan syömässä, kun reppanan sossurahat menee autoiluun ja huvitteluun.

Vierailija
5/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuttavapiirissä on 31-v. peruskoululainen, jolla peli-, päihde-, parisuhde- ynnä muita ongelmia sekä voimakas käsitys itsestään yhteiskunnan uhrina. Käy välillä puolivillaisesti yrittämässä töitä, joita pitää paskahommina ja toimii sen mukaisesti. Kokee kuitenkin olevansa väärin ymmärretty työn sankari ja ahkera marttyyri. Kokee, että hänen itse tietoisesti aiheuttamansa ongelmat ovat maahanmuuttajien ja rikkaiden syy. Eli että laskut menee roskiin ja pilleri viinan kanssa alas sen takia, että jotakuta muuta "paapotaan". Hän etsii selityksiä myös mm. horoskoopeista.

Tällä hetkellä hän yrittää tulla raskaaksi, jotta saisi "tuet rullaamaan". Sen sijaan että laihduttaisi ja jättäisi viinan ja aineet sekä hankkisi kunnon seurustelusuhteen, hän on järkeillyt, että häntä valmentaa äitiyteen meidän perheen kanssa hengailu ja meiltä pummaaminen. Hän on tarkertuvaa sorttia, joten kun kielsin häntä esim. viemästä pihalta kaikkia raparpereja ja "lainaamasta" mun vaatteita ulkoa narulta, hän vetäisi kunnon itkut, sitten kuosit ja lopulta huutopuhelut. Kun ne kaikki kuuluu HÄNELLE. Yhyy, yhyy, pummi.

Vierailija
6/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:49"]

Valitettavasti tuttavapiirissä on 31-v. peruskoululainen, jolla peli-, päihde-, parisuhde- ynnä muita ongelmia sekä voimakas käsitys itsestään yhteiskunnan uhrina. Käy välillä puolivillaisesti yrittämässä töitä, joita pitää paskahommina ja toimii sen mukaisesti. Kokee kuitenkin olevansa väärin ymmärretty työn sankari ja ahkera marttyyri. Kokee, että hänen itse tietoisesti aiheuttamansa ongelmat ovat maahanmuuttajien ja rikkaiden syy. Eli että laskut menee roskiin ja pilleri viinan kanssa alas sen takia, että jotakuta muuta "paapotaan". Hän etsii selityksiä myös mm. horoskoopeista.

Tällä hetkellä hän yrittää tulla raskaaksi, jotta saisi "tuet rullaamaan". Sen sijaan että laihduttaisi ja jättäisi viinan ja aineet sekä hankkisi kunnon seurustelusuhteen, hän on järkeillyt, että häntä valmentaa äitiyteen meidän perheen kanssa hengailu ja meiltä pummaaminen. Hän on tarkertuvaa sorttia, joten kun kielsin häntä esim. viemästä pihalta kaikkia raparpereja ja "lainaamasta" mun vaatteita ulkoa narulta, hän vetäisi kunnon itkut, sitten kuosit ja lopulta huutopuhelut. Kun ne kaikki kuuluu HÄNELLE. Yhyy, yhyy, pummi.

[/quote]

Voi ei, toivottavasti ei tule raskaaksi :(

Vierailija
7/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:49"]Valitettavasti tuttavapiirissä on 31-v. peruskoululainen, jolla peli-, päihde-, parisuhde- ynnä muita ongelmia sekä voimakas käsitys itsestään yhteiskunnan uhrina. Käy välillä puolivillaisesti yrittämässä töitä, joita pitää paskahommina ja toimii sen mukaisesti. Kokee kuitenkin olevansa väärin ymmärretty työn sankari ja ahkera marttyyri. Kokee, että hänen itse tietoisesti aiheuttamansa ongelmat ovat maahanmuuttajien ja rikkaiden syy. Eli että laskut menee roskiin ja pilleri viinan kanssa alas sen takia, että jotakuta muuta "paapotaan". Hän etsii selityksiä myös mm. horoskoopeista.

[/quote] Mä näen tän tyypin sieluni silmin! Hyvä kuvaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä