Uskaltaisitko nukkua pihalla Espoossa
Kommentit (42)
Kymmenen vuotta sitten rauhallisella omakotialueella pojat nukkuivat teltassa lähes koko kesän eri kaverikokoonpanoilla. Enää en antaisi nukkua, vaikka alue edelleen turvalliselta vaikuttaa.
Suurin uhka on pihoja kiertävät ja varastettavaa etsivät narkit.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten rauhallisella omakotialueella pojat nukkuivat teltassa lähes koko kesän eri kaverikokoonpanoilla. Enää en antaisi nukkua, vaikka alue edelleen turvalliselta vaikuttaa.
.....ja nokisedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullut tarpeeksi tarinoita siitä että nuoriso käy pihoilla viemässä kamaa + muuten saattaa tehdä pieniä tihutöitä, itse en päästäisi lapsia ainakaan yksin sinne telttaan nukkumaan. Valitettavaa että tähän on tultu mutta Espoo ei ole millään suunnalla enää lintukoto.
Kannataisiko tulla edes käymään kerran Espoossa, ennen kuin kirjoittelee moisia? Joka kesä penskat nukkuu tuossa teltassa omalla pihalla. Mitään ei ole ikinä käynyt näiden 10v aikana. Tämä siis Etelä-Espoossa.
Jaaa, Westendissä ehkä vielä aitojen sisäpuolella, mutta otappa siitä 2km rantaa pitkin länteen päin ja nuku ekan ja vikan kerran ulkona teltassa. Matbyssä suomalaisten osuus alkaa olla samaa luokkaa kuin Mogadishussa.
Espookin on kohtuu laaja. Jossain tiiviissä lähiössä jossa tiedetään pihoilla käydyn en uskaltaisi, jossain Nuuksion läheisyydessä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne varastelevat narkit lasten kimppuun käy.
Itse ajattelin nukkua tulevan yön puutarhakeinussa, kun sisällä on niin kuuma. Ei pelota yhtään. Eiköhän mahdollinen ryöväri juokse karkuun, kun näkee tälläisen +50 tädin kuorsaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin nukkua tulevan yön puutarhakeinussa, kun sisällä on niin kuuma. Ei pelota yhtään. Eiköhän mahdollinen ryöväri juokse karkuun, kun näkee tälläisen +50 tädin kuorsaamassa.
Kyllä nokisedälle kelpaa vähän varttuneempikin täti.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis ihan varma: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e43d649-3f41-47c9-838f-2db3468b7be7
Olen Nöykkiöstä kotoisin ja siellä uskaltaisin kyllä omakotitalon pihassa. Jossain kerrostaloalueella en uskaltaisi, siis nurmikolla kerrostalon pihassa.
Vain Poliisi aseman pihalla👮♂️, Luulisi että on turvallista Mutta eihän leiriytyminen ole sallittua täällä ⛱️👮♂️👮♂️😁. Tietenkään.
eli en, uskaltaisi siksipä tuli tollanen vitsi mieleen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis ihan varma: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e43d649-3f41-47c9-838f-2db3468b7be7
90-vuotias saattais jo ehkä olla turvassa 🤣 Melkoisessa puutteessa on kyllä ollut. Armeijassakaan 3 viikon gineksen jälkeen ei kyllä +50 sodetädit vielä kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi ainakaan tyttöjä telttaan yöksi. Nokisetä saattaa tulla vierailulle.
Ai pojatko laitat nokisedän kepin nokkaan istumaan???!!!!??
No tarkemmin ajateltuna en kyllä päästäisi poikiakaan. Nokisedät ovat ainakin ruotsissa tuntuneet olevan kiinnostuneita pojistakin.
Nokisedät vierailevat usein persujen seksifantasioissa.
Ovat mielessä valveillakin ollessa.
Hyvin uskaltaa. Anoat häiriköt meidän pihalla on kettu, rusakot ja kauriit, joten jos niiden kanssa pärjää niin mikä ettei!
Espoonlahti okt alue.
No onpa rentouttavaa kun saa pelätä tuleeko joku vai ei, joka risahdusta pelästys.
En ikinä haluaisi asua alueella, jossa joutuu miettimään, uskaltaako nukkua valoisana kesäyönä omassa pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin uskaltaa. Anoat häiriköt meidän pihalla on kettu, rusakot ja kauriit, joten jos niiden kanssa pärjää niin mikä ettei!
Espoonlahti okt alue.
Missäpäin Espoonlahtea on omakotitalo-alue..Suur-Espoonlahdessa toki on Laurinlahti ja Soukassakin jokunen okt, tosin et voi tietää ketä kaikkea alueella yöllä kulkee. Laurinlahdessakaan asuntomurrot eivät ole kovin harvinaisia. Mut saa sitä toki jokainen lapsiaan koekaniinina käyttää ja hoidella traumoja jälkeenpäin jos/kun joku pipipää osuu samaan aikaan paikalle. Tämä ei ole tietty Espoon hurjin alue muttei myöskään turvallisin. Pari pitbullia kainalossa olisi tietty unirauha turvattu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ikä ei sinua suojaa ennen kuin sinulla on sitä tuplasti 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-vuotias saattais jo ehkä olla turvassa 🤣 Melkoisessa puutteessa on kyllä ollut. Armeijassakaan 3 viikon gineksen jälkeen ei kyllä +50 sodetädit vielä kelvanneet.
Nokisedille kelpaa eläimetkin.
Eipä lapset uskalla kertoa mitä teemme teltassa. Pieni uhkailu saa suut suppuun.