Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko nukkua pihalla Espoossa

Vierailija
20.06.2021 |

Yön siis

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä.

Vierailija
2/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltassa on nukuttu monta kertaa okt:n pihalla. Ja asutaan siis kohtuu tiivisti rajennetulla alueella. Miksi ei uskaltais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä miettinyt, kun lapset haluaisi nukkua teltassa yön omalla takapihalla, jonne pääsee kyllä ulkopuolinenkin.

Vierailija
4/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän takapihalla on joku yrittänyt ikkunoista sisään ikkunan karmit irrottamalla eli en uskaltaisi.

Vanhakartano

Vierailija
5/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodomin järven rannalla en, muualla kyllä.

Vierailija
6/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nukkuisi ulkona kaupungissa, jossa ei Suomalaisia on noin 25%.

Vierailija
7/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hoodeilla kyllä.

Vierailija
9/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tunnen naisen joka joskus nukkuu ulkona.

Vierailija
10/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla uulllaaaatuuus

Vierailija
11/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi ainakaan tyttöjä telttaan yöksi. Nokisetä saattaa tulla vierailulle.

Vierailija
12/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi ainakaan tyttöjä telttaan yöksi. Nokisetä saattaa tulla vierailulle.

Ai pojatko laitat nokisedän kepin nokkaan istumaan???!!!!??

Vierailija
13/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullut tarpeeksi tarinoita siitä että nuoriso käy pihoilla viemässä kamaa + muuten saattaa tehdä pieniä tihutöitä, itse en päästäisi lapsia ainakaan yksin sinne telttaan nukkumaan. Valitettavaa että tähän on tultu mutta Espoo ei ole millään suunnalla enää lintukoto.

Vierailija
14/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullut tarpeeksi tarinoita siitä että nuoriso käy pihoilla viemässä kamaa + muuten saattaa tehdä pieniä tihutöitä, itse en päästäisi lapsia ainakaan yksin sinne telttaan nukkumaan. Valitettavaa että tähän on tultu mutta Espoo ei ole millään suunnalla enää lintukoto.

No eipä ole oikein mikään muukaan paikka enää. Pitää mennä ihan oikealle maaseudulle että lapset voi turvallisesti nukkua teltassa. Onhan toki takapajuloissakin omat remuporukkansa mutta nekään eivät sentään lapsia ahdistele toisin kuin uussuomalaiset.

Vierailija
15/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskaabelia, unelmaväkeä ei yhteiskunnan normit rajoita.

Vierailija
16/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pojatko laitat nokisedän kepin nokkaan istumaan???!!!!??

No tarkemmin ajateltuna en kyllä päästäisi poikiakaan. Nokisedät ovat ainakin ruotsissa tuntuneet olevan kiinnostuneita pojistakin.

Vierailija
17/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole oikein mikään muukaan paikka enää. Pitää mennä ihan oikealle maaseudulle että lapset voi turvallisesti nukkua teltassa. Onhan toki takapajuloissakin omat remuporukkansa mutta nekään eivät sentään lapsia ahdistele toisin kuin uussuomalaiset.

Tervetuloa tänne maalle! Minä ainakin nus sin kaiken jos telttaa pukkaa kylälle. Kuljen yöllä kännipäiten pihoissa ja navetoissa.

Sinä olet oikeasti se itähelsinkiläinen kiljusilakka.

Vierailija
18/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa tänne maalle! Minä ainakin nus sin kaiken jos telttaa pukkaa kylälle. Kuljen yöllä kännipäiten pihoissa ja navetoissa.

Sinä olet oikeasti se itähelsinkiläinen kiljusilakka.

Olen Porvoolainen pontikkasetämiäs.

Vierailija
19/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannataisiko tulla edes käymään kerran Espoossa, ennen kuin kirjoittelee moisia? Joka kesä penskat nukkuu tuossa teltassa omalla pihalla. Mitään ei ole ikinä käynyt näiden 10v aikana. Tämä siis Etelä-Espoossa.

Vierailija
20/42 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannataisiko tulla edes käymään kerran Espoossa, ennen kuin kirjoittelee moisia? Joka kesä penskat nukkuu tuossa teltassa omalla pihalla. Mitään ei ole ikinä käynyt näiden 10v aikana. Tämä siis Etelä-Espoossa.

ei tarvitse tulla käymään kun asun täällä :) kiva kun teille ei ole ikinä käynyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän