Kenen julkkiksen uratarina/kasvu/kehitys on alkanut jostain ja ajan kuluessa muuttunut aivan toisenlaiseksi?
Siis hyvässä tai pahassa.
Itsellä tulee mieleen esim Sebastian Tynkkynen...aloitti julkisuudessa bb-sebastianina ja nykyään tunnettu poliitikko. Eri asia ken tykkää mutta silti bb-bimbosta eduskuntaan.
Sama juttu vähän Jaana pelkosella, pelijuontajasta poliitikoksi.
Vappu Pimiä aloitti jonain puhuvan pään chättijuontajana. Nykyään maan tunnetuimpia julkisuuskasvoja.
Susanna laineella vähän samanlainen tarina, missistä yhdeksi maan ykkösjuontajista.
Itse kyllä mainitsin myös sara siepin. Perusmissistä yhdeksi maan tunnetuimmista somekasvoista. Polkaissut misseydestä paljon eteenpäin.
Ja nyt kyse ei ole siitä, kenestä tykkää itse tai ei tykkää vaan ihan vain näitä kehitystarinoita. Itsekin tässä jo mainitsin pari kestä ehkä itse en juuri välitä mutta silti nostan hattua. Ja toki samoja voi myös liattaa toisinpäin, eli kuka on aloittanut korkealta tai huippujulkisuudesta ja sitten lösähtänyt.
Kommentit (12)
Kiinteistö-Kaisa (Kaisa Liski). Ennen se oli rikas, tyylikäs ja menestyvä myyntitykki, joka pukeutui muotitietoisesti ja ajoi uudella, tuliterällä autollaan hulppeisiin myyntikohteisiin. Hänellä oli myös oma tosi-tv show, joka oli todella suosittu.
Sitten tuli itse aiheutettu syöksykierre ja pohjanoteeraus. Ahneus on kurja asia. Noin siinä käy, kun kiipeää perse edellä puuhun!
Nyt sillä on miljoonan ulosottovelat ja se painaa duunia kahvila-apulaisena jossain Riihimäellä.
"Sic transit gloria mundi"
Erika Vikman oli ensin tangokuningatar, nyt laulaa jotain ihan muuta.
Leonardo DiCaprio (?). Lupaavasta näyttelijästä päihdeongelmaiseksi joka lentää ilmastokokoukseen
omalla suihkukoneella ja saarnaa muiille ilmansaasteista🤬
Onhan näitä: Juha Mieto politiikkaan samoin Mikko Alatalo. Kike Elomaa aivan eri urilta Arkadianmäelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä: Juha Mieto politiikkaan samoin Mikko Alatalo. Kike Elomaa aivan eri urilta Arkadianmäelle.
Jep. Ainoa jonka politiikkaan päätyminen on todella yllättänyt on Donald Trump...
Vierailija kirjoitti:
Trump. Tosi-tv kasvosta presidentiksi.
Oikeastaan jo sitä ennen päätymisensä tosi-tv-tähdeksi oli yllättävää. Oli nimittäin jo unohdettu suuruus, eikä edes kaikki boomerit enää muistaneet ukkoa.
Heikki Lampela. Hoitanut urallaan asianajajana isoja, palon julkisuutta saaneita juttuja. Yhtäkkiä ryhtyi tosi-tv-julkkikseksi ja alkoi lörpötellä Seiskalle yksityiselämästään. Paljon epämääräisiä naisjuttuja, Matti ja Mervi -tyyppisiä lööppejä. Muutama vuosi sitten erotettiin asianajajaliitosta.
Luin ensin, että "utaretarina", ja ajattelin jotain tisseillään julkisuuteen tullutta silikonibimboa.
Sillanpää, tätien lempipojasta vihatuksi valkoviikseksi.