Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Jumalaan ja jos uskot niin oletko uskonut lapsesta asti?

Vierailija
20.06.2021 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppppppppppppppppppppppp

Vierailija
2/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen uskonut voi sanoa aina. Kirkosta erosin lukiossa kylläkin. Ei sopinut mun jumalkuvaan saatanasta jatkuva hössöttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja lapsena rukoilin usein. 35-vuotiaana tulin uskoon ja lupasin etsiä Jumalan valtakuntaa. Mikään seurakunta ei ole oikein sopinut minulle. Kuulun kyllä kirkkoon, mutta käyn ani harvoin kirkossa. Jeesus kiinnostaa minua todella paljon. Olen kysynyt joiltakin uskovaisilla, että miksi puhutte elämän rönsyistä tv: n katsomisesta, pukeutumisesta, ehkäisyasioista j.n.e. Miksi ette tutki Jeesuksen elämää ja tekoja, kun hän oli täydellinen ihminen ja täydellinen Jumala. Minun kysymyksistäni ei pidetä.

Vierailija
4/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ex-vanhoillislestadiolainen, nykyään kirkkoon kuulumaton ateisti. Kokemani mankelin jälkeen en halua uskoa mihinkään jumaliin, on nimittäin sen verran sairasta menoa tuo uskovaisuus. En kiistä, etteikö se voisi monille tuoda paljonkin sisältöä elämään, mutta itse haluan pysyä kaukana kaikesta uskontoon ja sen harjoittamiseen liittyvästä, kun mielenterveyden rippeet kuitenkin vielä jäljellä.

Vierailija
5/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan uskonut. Lapsena kävin ussantunneilla ja seurakunnan leireillä ja perhe oli tapauskovaisia mutta en ole koskaan alkanut uskomaan.

6/6 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ja uskoin jo lapsena Jumalaan. Tiesin silloin Jumalasta sen, että Hän on luonut maailman ja ihmiset yms. ja että Hän rakastaa ihmisiä. Rukoilin aina iltarukouksen. Olin kuullut Jumalasta mm. seurakunnan aamupäiväkerhossa.

Tulin aikuisena uskoon Jeesukseen syntieni sovittajana ja Herranani, ja aloin lukea Raamattua Jumalan sanana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä