"lassukka"-avaukset
onko taalla ketaan muuta, jotka eivat oikeen ymmarra naita purkauksia?
suvaitsevaiset alkoot vaivautuko kommentoimaan, pliis
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:12"]
lassukka tyhjäntoimittaja.
[/quote]
Minä ymmärrän. Joitain naisia risoo se, että on olemassa miehiä, joita ei juurikaan kiinnosta vastakkainen sukupuoli seksuaalisessa mielessä, jotka osaavat uhriutua taitavasti, jotka keskittyvät tasa-arvo-ongelmiin, ja jotka käyttävät sanoja ja väittelyä aseenaan. Nämä kaikki piirteet ovat tyypillisesti kuuluneet naisille. Lassukka-vihaajat halajavatkin vanhaan maailmaan, jossa sukupuoliroolit olivat selkeitä, ja siksi purkavat epätoivoonsa näihin lassukka-ketjuihin.
eli pirttihirmut vihaavat lassukoita yhtä palavasti kuin perussuomalaisia? ja sitä ennen flooraa.
Luulen, että lassukka-avaajat ovat oikeasti "naispuolisia lassukoita, joita se prinssi ei ole tullut hakemaan kotoa valkoisella ratsulla. Pääsevät näin kokemaan ylemmyydentunnetta edes näitä "lassukoita" kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 15:42"]
Luulen, että lassukka-avaajat ovat oikeasti "naispuolisia lassukoita, joita se prinssi ei ole tullut hakemaan kotoa valkoisella ratsulla. Pääsevät näin kokemaan ylemmyydentunnetta edes näitä "lassukoita" kohtaan.
[/quote]
Ainakin itse ole mies ja olen avannut teidän lassukka-avauksia.
Ne ovat kannanottoja naissovinismille joka on kokoajan läsnä. Esimerkiksi tasa-arvon tavoittelu, suuri osa naisista tavoittelee tasa-arvoa kuten se naista eniten hyödyttäisi.
Toinen on seksistä valittaminen, kuinka huonoa se on. Ja nainen itse on se joka makaa alla ja huutelee ohjeita ja vittuilee jos muna ei seiso tai on pieni isoon tussuun. Itselläkään tussu kastu, mutta aina voi kaataa rasvaa purkista.
Joku ikineitsyt maho kirjoittelee näitä. Sehän joskus avautui, ettei miehet suostu panemaan häntä ja ovat lassukoita siksi.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 13:23"]
onko taalla ketaan muuta, jotka eivat oikeen ymmarra naita purkauksia?
suvaitsevaiset alkoot vaivautuko kommentoimaan, pliis
[/quote]
Et ymmärrä kun puututaan epäkohtiin? Ei yllätä.
Next!