Paljon kotonasi on lämpötila tällä hetkellä?
Kommentit (112)
Sisällä 30, ulkona 27. Makkarissa ehkä 25
Ihan ok, meitä ei lämpö haittaa. Jäähdytys on mutta ei käytetä
Vierailija kirjoitti:
23. ILP pitää lämpötilan passelina.
Jos ILP pitää passelika, niin miks sulla on 23?
26 tuntuu mukavimmalta. Ulkona 30. Voin säätää ilpistä sopivaksi.
28. Olen raskaana rv30, tuuletin puhaltaa päin, verhot kiinni ja käytössä kaksi kylmäpussia, joista toinen aina otsalla ja toinen pakastimessa vuorotellen. Hyvin uupunut olo mutta näillä keinoilla pyritään selviämään helteiden yli 😀
+21,2. Piti sulkea ikkunat ettei tarvinnut villasukkia laittaa päälle. Ulkona ollut +15-16 koko päivän.
25,5 näyttäis olevan. Ei paha laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23. ILP pitää lämpötilan passelina.
Jos ILP pitää passelika, niin miks sulla on 23?
Kosteus vaikuttaa erittäin paljon.
Makkarissa 30 astetta vaikka kaikki ikkunat / verhot olleet koko pvän kiinni
Ikkuna auki mutta yks 🌴trooppinen yö taas edessä
Olohuone ja keittiö 24, makuuhuone 21. Ilmastointilaite kaikissa huoneissa.
29 astetta. Tuuletin päällä oikeastaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko siirrettävät laiteet? Mulle tulee huomenna. Olisko vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siirrettävät laiteet? Mulle tulee huomenna. Olisko vinkkejä?
Niin ja 29 sisällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
27, sama kuin ulkona. Ihan kiva, etten asu enää asunnossa, jossa on kesäisin 10 astetta kuumempi kuin ulkona. Mutta on tää silti tukalaa.
Vieläkin 27 astetta. Avasin parvekkeen oven puolisentoista tuntia sitten, kun ulkona alkoi lämpötila vihdoinkin laskea. Eipä se auta mitään, kun ei ole pienintäkään tuulenvirettä. Minäkin oon viimeisellä kolmanneksella raskaana. Ja mulla on luonnostaankin huono lämmönsieto. Toivottavasti tämä jäisi kesän ainoaksi hellejaksoksi.
21. Ilmalämpöpumppu on paras keksintö. Välillä pitää laittaa jäähdytys pois, kun alkaa paleleen. Koittakaa jaksaa te joilla sitä ei oo, muistan kyllä sen tuskan ennen tuon hankintaa.
Ei mittaria mut luulisin n.26-27C kun avasin yöks ikkunat läpivetoon ja pihalla +24C ja tulee viileempää ulkoa.
Huvittavinta että kylppärin patteri on päällä ja lämmin, ei pysty ite säätään, vanha kerrostalo. Ei tuu kylmä suihkussa ;))
30 astetta. Verhot ollut kiinni koko päivän eikä yksikään ikkuna ole ollut auki.