Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikomishoitoon?

13v tyttö :)
20.06.2021 |

Minulla on suhteellisen vinot hampaat ja oikomistarkastuksessa on tullut käytyä lääkärin käskystä. Siellä todettiin että purentavika löytyy mutta ei ole niin vakava että pitäisi korjauttaa. Oli siis lähellä että olisin mennyt oikomishoitoon. Toki siitä on jo ainakin vuosi kun kävin oikomistarkastuksessa. minulla naksuu vasen leuka ja välillä on kipeä ja en saa suutani kunnolla auki. Siitä juttelimme lääkärin kanssa ja hän kertoi mitä tehdä jos kipeytyy jne. Purentavikani voi olla yksi syy tähän leuka juttuunkin. Minulla oli x2 tuplahampaita ja maitohampaat rautahampaiden alta kävin poistattamassa pari kuukautta sitten kun olivat heiluneet vuoden mutta eivät olleet lähteneet. Rautahampaat (tässä tapauksessa kulmahampaat) ovat hyvin häiritsevät: hymyileminen ei ole mieluisaa kun hampaat on miten sattuu, sekä kulmahampaat ovat ylempänä kuin muut hampaat ja eivät pääse asettumaan oikeille paikoille kun on liian pieni välikkö hampaiden välissä. Hampaita voisi oikoa niin että kulmahamapaille tulisi tilaa🤷🏽‍♀️ Ja vielä kirsikkana kakun päällä kulmahampaat ovat todella terävät!😂😬 mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan hammaslääriin, oikomiseen on varmasti tarvetta.

Vierailija
2/2 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset on namuja 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme