Millainen sisarus haluaa riidellä itse ja jättää omat sukulaiset sivuun elämästä?
Itselle vieras käsitys, mutta näitä löytyy. Itse pidän hyvää huolta läheisistä ja heidän perheistä. Hyvää yhteistä elämää. Ei tietysti joka päivä, mutta usein ja pidetään muutenkin yhteyttä ja välitetään. Miksi riidellä? Miksi ei välitetä? Onko pelkoa läheisiä kohtaa? Mitä?
Kommentit (10)
Sellainen ihminen jonka päälle on heitetty lokaa ja paskaa vuosia. Haluaa eristää itsensä ihmisiltä, jotka eivät osaa käyttäytyä.
No minua ovat sukulaiset kohdelleet huonosti ja sen jälkeen ehdottaneet ja odottaneet että painetaan villasella. Anteeksi eivät ole pyytäneet. Nyt ihmettelevät, kun vieläkään en halua olla tekemisissä. Ilmeisesti olen hankala ja "riitelen" kun ei asia sitten unohtunutkaan itsellään.
Sellainen kenellä ei ole itsellä yleensä käytöstapoja ja luulee itsestä liikoja. Sellainen joka yrittää nostaa omalla katkeruudella itseään. Kateellinen ja katkera. Yleensä joku ongelma itsellä elämässä.
Jokainen huolehtikoon itsestään ja omasta perheestä. Ei koko suvusta tarvitse huolehtia ja naurettavaa se olisi.
Mä en kaipaa riitelyä, joten viilensin välejä äitiini ja sisaruksiini. Äiti on narsisti. Sisarukset taas ovat täysin äidin talutusnuorassa, vaikka omia perheitäkin on. Heidän puolisot ovat nähneet kuvion kyllä. Siskon ensimmäinen mies lähti, kun äidin osuus heidän elämässä alkoi olla aivan liian suuri.
Mä haluan pitää oman perheeni turvassa. Elän mieluusti sivussa ja vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kenellä ei ole itsellä yleensä käytöstapoja ja luulee itsestä liikoja. Sellainen joka yrittää nostaa omalla katkeruudella itseään. Kateellinen ja katkera. Yleensä joku ongelma itsellä elämässä.
Niinkuin sä? :O
Sellainen, jota on sisarus hakannut useaan otteeseen. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtikoon itsestään ja omasta perheestä. Ei koko suvusta tarvitse huolehtia ja naurettavaa se olisi.
Totta. Läheisriippuvainen ja persoonallisuushäiriöinen toiminta, ei ole millään tavalla hyvä juttu.
No ei ainakaan aasialainen babe.