Miten saan miehen remontoimaan???
Taidoista ei ole kiinni, mutta ei halua. Valittaa että nalkutan. Jos muutan taktiikkaa.. miten saisin hänet remppatöihin.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri.
Jos et ole se, joksi sinua luulen, miksi miehen on remontoitava, miksi et tee sitä itse tai miksi ette palkkaa timpuria tekemään toivomanne työt?
[/quote]Ei minun miehellä ole yritystä.
[/quote]
Niin, nykyään hän on sukulaisen yrityksessä töissä. Menikö miehen oma yritys nurin, vai eikö sellaista koskaan ollutkaan?
[/quote]Ei ole koskaan ollut yritystä. Ihan ulkopuolisella töissä. Sekoitat nyt johonkin toiseen minut!
[/quote]Mistä saat päähäsi et miehellä on yritys, en tajua yhtään?
Tarjoa kaljaa aina kun remppaa niin kyllä alkaa hihat heilumaan :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:06"]
Mies on taitava remontoimaan. Laatottanut pesuhuonee, pistänyt parketit tapetoinut ja muuta. En tajua miksi ei ala hommiin!!! Lastenhuonee laajennus olisi kyseessä, vinttitilasta tulisi lisää huonetta, sekä olohuoneen katon maalaus ja seinien tapetointi. Tapetit 17 vuotta vanhat. Millä ukon liehettelen? Niitä naisia on, jotka saavat miehet tekemään mitä haluaa. MITEN sen teette?
[/quote]
No se lähtee sieltä parinvalinnasta... valitaan mies joka tykkää puuhata kotona kaikenlaista :) Mulla on isompi ongelma saada mies joskus pysähtymään ja istumaan olut kädessä katsomaan lätkää.
Tyhjennä huoneet, leka käteen ja purettavaan seinään iso reikä. Sitten alat miehelle ihmetellä kun eristeet pitäis saada kuntoon ennen talvea tai koko kämppä kylmenee...
helpoimmalla pääset tilaamalla remppamiehet.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]
Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri.
Jos et ole se, joksi sinua luulen, miksi miehen on remontoitava, miksi et tee sitä itse tai miksi ette palkkaa timpuria tekemään toivomanne työt?
[/quote]
Minäkin tiedän tällaisen naisen, yhden miehen poltti jo loppuun vaatimuksillaan. Jatkuva remppaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen vuorokauden ympäri. Nyt voi sitten leskeneläkkeellä jatkaa remppaamista.
Naisihminen, joka osaa itsekin rempata ja tekee itsekin noita töitä kotonaan on paljon seksikkäämpi kuin semmoinen joka kottaa nalkuttamalla saada ukkonsa remontoimaan.
Mitä enemmän nalkutatte, sitä enemmän ukkosi kysyy itseltään että miksi oikein on tässä suhteessa ja sitä todennäköisemmin hän juoksee joko vieraissa tai eroaa kokonaan ja etsii vähemmän nalkuttavan.
Mun kaveri nalkuttaa päivästä toiseen ikävällä äänellä.(paikan päällä kuultua). Mies tuskaantuneena remppaa. Ikävän kuuloista.
Mies kyllä remontoi ja saa aikaiseksi asioita, mutta naamasta näkee että vittuuntunut naiseen.
No minun miehelläni on yritys ja hän tekee pitkää päivää. Itselläni olisi kyllä rahaa palkata ammatti-ihminen remonttia tekemään kun mielestäni mies tekee jo ihan tarpeeksi töitä muutenkin, mutta kun se ei miehelle sovi. Kerran olen palkannut ammattimiehen tekemään yhden työn jonka tekemistä mies oli lykännyt jo pitkään, niin eikö tuo ottanut nokkiinsa. Työn jälki oli kyllä hyvää ja itse olin tyytyväinen, mutta mies murjotti kun häneen ei luotettu. Just. Nyt kun lapset ovat jo sen verran isoja ettei tarvitse koko ajan juosta perässä vahtimassa, olen itse aloittanut opettelemaan remonttihommien tekoa. En ole mikään synnynäinen Remontti-Reiska joten yleensä mies ei kestä kovin kauaa katsella räpeltämistäni, vaan tulee avuksi. Ehkä nyt olisi minun vuoroni loukkaantua kun minuun ei luoteta ;)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]
Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri.
[/quote]
Minäkin tiedän tällaisen naisen, yhden miehen poltti jo loppuun vaatimuksillaan. Jatkuva remppaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen vuorokauden ympäri. Nyt voi sitten leskeneläkkeellä jatkaa remppaamista.
[/quote]Kyllähän sitä voi remonttia jotain vanhassa talossa vaatia.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:46"]Naisihminen, joka osaa itsekin rempata ja tekee itsekin noita töitä kotonaan on paljon seksikkäämpi kuin semmoinen joka kottaa nalkuttamalla saada ukkonsa remontoimaan.
Mitä enemmän nalkutatte, sitä enemmän ukkosi kysyy itseltään että miksi oikein on tässä suhteessa ja sitä todennäköisemmin hän juoksee joko vieraissa tai eroaa kokonaan ja etsii vähemmän nalkuttavan.
[/quote]Haluaisin nähdä naisen joka laajentaa lastenhuoneen ja eristää vintistä huoneen. Siinä ei pelkkä seksikkyys ja poran pyörittely riitä mammat!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:46"]Naisihminen, joka osaa itsekin rempata ja tekee itsekin noita töitä kotonaan on paljon seksikkäämpi kuin semmoinen joka kottaa nalkuttamalla saada ukkonsa remontoimaan.
[/quote]Haluaisin nähdä naisen joka laajentaa lastenhuoneen ja eristää vintistä huoneen. Siinä ei pelkkä seksikkyys ja poran pyörittely riitä mammat!
[/quote]
No ap ainakin on vain valittanut monta vuotta. Yläkerran laajennus ja eristäminen onnistuisi häneltä vasemmalla kädellä, jos olisi kaiken av:llä itkemiseen käyttämänsä ajan perehtynyt ja opiskellut asiaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]Kyllähän sitä voi remonttia jotain vanhassa talossa vaatia.
[/quote]
Vaatia voi, mutta ei voi tehdä itse? Tai teettää ulkopuolisella?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 13:08"]
[/quote]
No ap ainakin on vain valittanut monta vuotta. Yläkerran laajennus ja eristäminen onnistuisi häneltä vasemmalla kädellä, jos olisi kaiken av:llä itkemiseen käyttämänsä ajan perehtynyt ja opiskellut asiaa.
[/quote]Löysin tän palstan vasta muutama viikko sitten. En aikasemmin valitellu.
Miksi nimenomaan ja vain miehen pitäisi remontoida? Pitääkö sen olla oma mies, vai voiko olla joku muu miespuolinen henkilö? En tajua. Mitä nainen tekee sillä välin kun mies remontoi – shoppailee, karppaa, laihduttaa?
Minäkin rupeen hommiin itse ja pyydän miestä vähän auttamaan niissä asioissa joita en pysty tekemään, oma mieheni tykkää rempata kun saa sen vaan alkuun. Olut voisi tosiaan olla hyvä idea, sano kuule tehtäsiinkö niin että lauantaina rempattaisiin eteinen, laitettais seinät ja lattiat ja sen jälkeen lämmitetään sauna ja juodaan kaljat. Jos on paljon pikku näpertämistä kuten lista sieltä toinen täältä niin tee lista mitkä kaikki asiat pitäisi hoitaa, siitä sitten viivaillaan yli, toimii, kokeiltu on. Älä turhaan nalkuta asiasta silloin kun miehesi ei ole suostuvainen vaan sopikaa tietty päivä. Mun mies nalkuttaa että nalkutan, siksi sovitaan yleensä etukäteen esim. Siivouksesta, osaan sitten olla hiljaa kun tiedän milloin se tapahtuu ja mies tykkää kun en koko ajan valita jostain valita :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:00"]Miksi nimenomaan ja vain miehen pitäisi remontoida? Pitääkö sen olla oma mies, vai voiko olla joku muu miespuolinen henkilö? En tajua. Mitä nainen tekee sillä välin kun mies remontoi – shoppailee, karppaa, laihduttaa?
[/quote]Olen lasten kanssa kun mies remontoi. Ovat pieniä.
Miten saa vaimon tekemään ruokaa ja siivoamaan klo 17-23? Akka vaan hiihtelee harrastuksissaan tai lepää töiden jälkeen. Kertokaa miten sen saa hoitamaan kotia.
Ei ole lapsia, otanko eron?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri.
[/quote]Ei minun miehellä ole yritystä.
[/quote]
Niin, nykyään hän on sukulaisen yrityksessä töissä. Menikö miehen oma yritys nurin, vai eikö sellaista koskaan ollutkaan?
[/quote]Ei ole koskaan ollut yritystä. Ihan ulkopuolisella töissä. Sekoitat nyt johonkin toiseen minut!