Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen remontoimaan???

Vierailija
13.06.2014 |

Taidoista ei ole kiinni, mutta ei halua. Valittaa että nalkutan. Jos muutan taktiikkaa.. miten saisin hänet remppatöihin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä remppaan itse ja mies auttaa kyllä tarvittaessa. Ei se remppaaminen pelkästään mitään miesten hommaa ole.

Vierailija
2/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos se ei itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri. 

Jos et ole se, joksi sinua luulen, miksi miehen on remontoitava, miksi et tee sitä itse tai miksi ette palkkaa timpuria tekemään toivomanne työt? 

Vierailija
4/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri. 

Jos et ole se, joksi sinua luulen, miksi miehen on remontoitava, miksi et tee sitä itse tai miksi ette palkkaa timpuria tekemään toivomanne työt? 

[/quote]Ei minun miehellä ole yritystä.

Vierailija
5/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse. Tai pyydä tarjouksia eri remppafirmoilta ja keskustelkaa sitten puolisosi kanssa uudestaan.

Vierailija
6/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlaisissa tilanteissa olen todennut itse parhaaksi käydä työhön. Jos pitää kaataa puu, niin nitkutan sitä jollain pikkusahalla, kun en osaa muita käyttää. Tämän nähdessään mies yleensä tarttuu toimeen ja hoitaa työn itse loppuun kunnon välineillä. Joskus toki joudun viemään urakan loppuun ihan itse, mutta sitkeys palkitaan ja kaatuuhan se puu niinkin.

Mitäs siis jos menet rautakauppaan, hankit mitä tarvitaan ja vain yksinkertaisesti aloitat työt? Jos mies ei tästä innostu, niin saat ainakin remonttikokemusta.  

Vierailija
7/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlaisissa tilanteissa olen todennut itse parhaaksi käydä työhön. Jos pitää kaataa puu, niin nitkutan sitä jollain pikkusahalla, kun en osaa muita käyttää. Tämän nähdessään mies yleensä tarttuu toimeen ja hoitaa työn itse loppuun kunnon välineillä. Joskus toki joudun viemään urakan loppuun ihan itse, mutta sitkeys palkitaan ja kaatuuhan se puu niinkin.

Mitäs siis jos menet rautakauppaan, hankit mitä tarvitaan ja vain yksinkertaisesti aloitat työt? Jos mies ei tästä innostu, niin saat ainakin remonttikokemusta.  

Vierailija
8/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen samaa kuin aiemmat: tee itse. Aina parempi, jos et kovin hyvin osaa ja mies sen sijaan osaisi. Hänelle tulee näyttämisen halu miten asiat "kuuluu tehdä". Tuskin antaa sun tumpeloida remonttia. Aina kun hänen into meinaa lakastua, mene taas "auttamaan" ja pidä huoli, että teet reiän johonkin seinään tai maalaat vääräntyyppisellä maalilla. 

Vierailija
9/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea muuta suosittelen, että ap + mies istahtavat saman pöydän ääreen ja kartoittavat kunkin toiveet tehtävän remontin suhteen. Paikka, oli sitten kaupunkikoti tai mökki, on yhteinen, joten molemmilla on sananvaltaa.

Seuraavaksi kartoitetaan yhdessä sovittujen töiden kustannukset ja rahoitus. Sitten jaetaan työt ja palkataan ammatti-ihmiset niihin hommiin, joita ei itse osata, haluta tai ehditä tehdä. Sen jälkeen vasta aletaan itse nitkuttamaan sahaa ja toivotaan ettei kaatuva puu riko naapurin aitaa. Aikuisen oikeesti. :D 

Vierailija
10/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät niin seksikkäältä pora kädessä. Lihaksikkaat käsivartesi kastelee minun pikkuhousut.

Vierailija
11/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valinta oli palkata hommaan ammattilainen kun olin aikani nalkuttanut uuden varasto-oven asennuksesta (joka oli odottanut asennusta vuoden päivät). Kaikki olivat tyytyväisiä. Mies oli hieman hämmentynty ensin kyllä...

Vierailija
12/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itse. Tai sitten teen miehen kannalta "nolosti" ja pyydän iskän(=ammattitimpuri) auttamaan. Lykkään muksut ukolle sohvalle ja sanon että meen laittaa faijan kanssa sen ja sen jutun nyt. :D 

Vierailija
13/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt että ei ole tullut vastauksiin että ala pihtamaan.

Mies

Vierailija
14/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaihtari - sano että olet valmis antamaan miehen katsoa kaikki MM-futiskisat rauhassa (tai mistä ikinä tykkääkin) ja hankkimaan itselleen jopa isomman TV:n sitä varten jos vastapalveluksena kuluttaa sitten aikaansa perheen hyväksi kodin remppaamiseen.

Vierailija
15/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:35"]

Minä remppaan itse ja mies auttaa kyllä tarvittaessa. Ei se remppaaminen pelkästään mitään miesten hommaa ole.

[/quote]

Näin meilläkin. Usein käy niin, että kun  minä aloitan, mies tulee kyllä jatkamaan. Pitääkin lähteä tästä hakemaan työkalut valmiiksi ...

Vierailija
16/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne remppatyöt sellaisia, mitä tosiaankin pitää tehdä? Vai onko ne sellaisia, mitä sinä olet vaan saanut päähäsi, mutta jotka ei tosiasiassa ole mitenkään olennaisia. Jos vaan yhtäkkiä eteisen seinän väri ei sovikaan uuteen hattuhyllyyn tms. turhaa, tuskin mies on kovin motivoitunut. Varsinkin jos tällaisia turhia hommia tuntuu tulevan eteen vähän väliä. 

Vierailija
17/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alan kehumaa miestä. Annan pimppiä useammin.. Saisiko näillä keinoilla mitään?

Vierailija
18/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:52"]

[/quote]

Olen yrittänyt tätä samaa kotitöissä, mutta vaimolle ei taida olla tota "pakko auttaa tumpeloa" geeniä. Haukkuu kyllä kun teen väärin. No sehän se oli tarkoituskin...

Vierailija
19/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on taitava remontoimaan. Laatottanut pesuhuonee, pistänyt parketit tapetoinut ja muuta. En tajua miksi ei ala hommiin!!! Lastenhuonee laajennus olisi kyseessä, vinttitilasta tulisi lisää huonetta, sekä olohuoneen katon maalaus ja seinien tapetointi. Tapetit 17 vuotta vanhat. Millä ukon liehettelen? Niitä naisia on, jotka saavat miehet tekemään mitä haluaa. MITEN sen teette?

Vierailija
20/37 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:39"]Jos olet se, joksi sinua luulen, sinun ei tarvitse saada miestä remontoimaan. Hänhän tekee jo yrityksessään 12 h työpäivää. Eikö se riitä? Sinulla on pankissa 20.000 e. Palkkaa timpuri. 

[/quote]Ei minun miehellä ole yritystä.

[/quote]

Niin, nykyään hän on sukulaisen yrityksessä töissä. Menikö miehen oma yritys nurin, vai eikö sellaista koskaan ollutkaan?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän