Exä maksaa lapsen lomakulut vaan, kun hän on lapsen kanssa
Eikö ole epäreilu järjestely, kun mulla ei oo varaa ikinä tehdä lomamatkaa lapsen kanssa. Eron jälkeen lapsi pääsee matkalle vaan isän kanssa, ei ikinä mun.
Oon pyytänyt, että maksaisi joskus reissun mulle ja lapselle, mutta silloinkin lupasi maksaa vaan lapsen osuuden. Ei varmaan tee hyvää tälläinen.
Kommentit (15)
Noinhan sen pitää mennäkin. Jos sinä matkailet lasten kanssa maksat kaikki lasten kulut, jos exä matkailee niin hän maksaa. Jos varaa ei ole matkailuun, niin sitten ei matkailla.
Aika heikko provo. Ei taida aloittajalla olla lasta, tuskin eksääkään.
Miten sen noin pitäisi mennä? Lapsesi matkan exä voi maksaa, mutta miksi sinun matkasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten sen noin pitäisi mennä? Lapsesi matkan exä voi maksaa, mutta miksi sinun matkasi?
Isä on varakas, minulla paljon pienemmät tulot. Hän voisi halutessaan helposti tarjota lomareissun myös minulle. Olisi lapsen etu. Ap
Rohkaise lastasi ja toivota hänelle hauskaa lomaa isänsä kanssa. Sinä maksat itse omat reissusi, tai pysy kotona. Lapsella ei tule olemaan mitään ongelmia erottaa tylsää arkimutsia ja hauskaa lomaisää. Ei lapsi siitä traumatisoidu.
Koittaisit sinäkin osallistua lapsen iloon ja kannusta häntä lomailemaa usein isänsä kanssa. Tylsän ja köyhän mutsin kanssa ei edes huvittaisi lähteä lomalle. NiiN!
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä on varakas, minulla paljon pienemmät tulot. Hän voisi halutessaan helposti tarjota lomareissun myös minulle. Olisi lapsen etu. Ap
Herää nyt todellisuuteen! Tee vaikka lisätöitä, jos haluat matkalle päästä. Ei se exäsi ole velvollinen maksaa sun juttujasi. Lapsen hän maksaa jo.
Mihinkäs lokki tavoistaan pääsee?
Tämä juuri tässä sossulandia-Suomessa on pahasti vikana. Lukemattomat ihmiset eivät ymmärrä omaa vastuullisuuttaan omasta elämästään ja kaikista sen kuluista. Suuri osa nykysuomalaisista kokee olevansa elämässään täysin avuttomia (en tiedä minkä) uhreja, joille vain ihmeellisesti automaationa kuuluu kaikki mahdollinen. Ja meidän muiden vain kuuluu se maksaa. Ja kun tästä huomauttaa sievästikään, on heti joku ääripersu.
Vaikka aloitus on provo, niin tällaisia haahkoja oikeasti on olemassa. Osa vielä yrittää maksattaa laastaripanon kanssa tehtyjen lasten matkat eksällää.
Sun pitää säästää niistä sun tuloista sen verran, että voitte lähteä vaikka viikonloppureissulle huvipuistoon, kylpylään, laivalle tms. Jos isä on jo luvannut maksaa lapsen osuuden ei sun tarvitse edes kovin paljon säästää, että pääsette jollekin pikkureissulle.
Lopeta edes viikoksi tupakointi ja siiderin kiskominen, niin lapsellesikin järjestyy loma.
En kustantaisi minäkään eksän elämää. Mene töihin ja tienaa itse rahasi. Tai etsi toinen lompakko.