Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö pelätä tai huolestua?
13.06.2014 |
Asumme mieheni kanssa kerrostalossa ja samassa talossa asuu vaimonsa kanssa n50v. aviopari.
Meillä on saunavuoro aina perjantaisin ja tänään kun tulimme saunasta pimeään kellarikäytävään, niin pimeässä käytävässä nurkan takana istui tämä naapurin mies. Siis pimeässä käytävässä? Aina kun näen hänet jossain, pysähtyy ja jää tuijottamaan, ei puhu mitään. Mieheni vain naureskelee äijälle, mutta minua paremminkin pelottaa,kohta en uskalla olla yksin kotona.
Kommentit (2)
Hyi, kammottavaa. Mutta, tuskin se mies teille pääsee, ellet ovee sille avaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saunavuoro on siis torstaisin:D